Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Ephief
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän Ephief arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
The One (2001)
"
Mielenkiintoinen sci-fi-leffa. Keskitason Jet Li:a.
"
30.08.2003
7
Kahden viikon iskuaika (2002)
(Two Weeks Notice)
"
En pidä Hugh Grantista. Toisaalta taas tämä on hyvää perustasoa oleva suoritus tämän "genren" elokuvista.
"
30.08.2003
6
Timanttikyttä (1999)
(Blue Streak)
30.08.2003
5
Memento (2000)
"
Hyvin toteutettu elokuva ja näyttelijävalinnat ovat osuneet kohdalleen.
"
24.08.2003
9
Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa (1998)
(Fear and Loathing in Las Vegas)
"
Hyvin kulkeva elokuva huumeiden käytöstä.
"
24.08.2003
8
Tähtien sota: Episodi II - Kloonien hyökkäys (2002)
(Star Wars: Episode II - Attack of the Clones)
"
Ei kovin ihmeellinen, parempi kuin ykkönen, mutta kuitenkin jää kovin kauas episodeista 4-6. Christensenin suoritus ei vakuuttanut.
"
24.08.2003
7
Radalla (2002)
(The Sweetest Thing)
"
Surkea elokuva. Musiikkikohtaukset ärsyttävät, mutta eivät läheskään niin paljoa kuin se, että Diaz pyörittää sitä persettään joka saatanan leffassa, missä näyttelee.
"
24.08.2003
3
Driven (2001)
"
Typerä, kliseinen ja epäuskottava.
"
24.08.2003
4
Smokkimies (2002)
(The Tuxedo)
"
Love Hewittin ja Chanin kemia toimii erinomaisesti yhteen, tätä on mukava katsoa, vaikka elokuva muuten ei kummoinen olekaan.
"
24.08.2003
7
Ring (1998)
(Ringu)
"
Tässä elokuvassa on yksi pelottavimmista kohtauksista mitä elokuvista muistan.
"
24.08.2003
9
Leon (1994)
(Léon)
"
Erinomaista näyttelijätyötä pääosan esittäjiltä. Yksinkertaiset lavasteet toimivat, kun ohjaaja osaa asiansa.
"
24.08.2003
9
Taru sormusten herrasta: Sormuksen ritarit (2001)
(The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring)
"
Kauniisti toteutettu elokuva. Täydellisesti tuotettu, sillä mikään osa elokuvasta ei pistä silmään, ei ole epäonnistunut. Kirjaa en ole lukenut, joten en voi arvioida elokuvan juonta kirjan juoneen verraten, mikä toisaalta voi olla hyväkin.
"
24.08.2003
9
Beverly Hills Ninja (1997)
24.08.2003
3
Navaronen tykit (1961)
(The Guns of Navarone)
"
Erinomainen elokuva.
"
23.08.2003
9
Johnny English (2003)
"
En muista huonompaa leffaa pitkään aikaan nähneeni. Komedia, joka ei naurattanut. Taino kerran, noin 10 sekunnin ajan taisin nauraa, mistä elokuva saikin yhden pisteen tässä. Muuten odotin leffan loppumista ja lopputekstejä, kun en saanut päähäni naisosan esittäjän nimeä. Senkin olisin voinut tarkistaa toki IMDB:stä, oppia ikä kaikki..
"
23.08.2003
2
Monsterit Oy (2001)
(Monsters, Inc.)
"
Viime aikojen animaatioista huonoin, mutta ei silti kamalan huono. Tästä puutuu eniten omaperäisyyttä, toki naurattaa kuitenkin.
"
23.08.2003
7
Joint Security Area (2000)
(Gongdong gyeongbi guyeok JSA)
"
Uutta Korealaista elokuvaa. Kokonaisuus on kasassa, joskus välillä on hieman vaikea pysyä kärryillä, johtuen varmaan elokuvassa käytetystä korean kielestä (tekstitykset on aina perseestä). Sinällään ennalta-arvattava, mutta toteutus on hyvä.
"
23.08.2003
7
Fight Club (1999)
"
Erinomainen, yksi näistä minuun paljon vaikuttaneista elokuvista. Loppuratkaisu tuli minulle ainakin yllätyksenä, mikä nosti elokuvan arvostusta entisestään..
"
23.08.2003
9
2001: Avaruusseikkailu (1968)
(2001: A Space Odyssey)
"
Hieno elokuva vielä nykyäänkin. Liian rauhallinen tosin.
"
23.08.2003
8
Trainspotting (1996)
"
Eräs käänteentekevistä elokuvista minun elokuvaharrastajan urallani. Elokuvan elementit toimivat hyvin, varsinkin (musta) huumori.
"
23.08.2003
9
1
... 178 ...
180
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute