Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Ephief
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän Ephief arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Trainspotting (1996)
"
Eräs käänteentekevistä elokuvista minun elokuvaharrastajan urallani. Elokuvan elementit toimivat hyvin, varsinkin (musta) huumori.
"
23.08.2003
9
E.T. the Extra-Terrestrial (1982)
"
Olkoonkin minkälainen merkkipaalu tahansa, niin ei tämä nyt kuitenkaan niin ihmeellinen elokuva ole..
"
23.08.2003
6
Paluu tulevaisuuteen III (1990)
(Back to the Future Part III)
23.08.2003
6
Paluu tulevaisuuteen II (1989)
(Back to the Future Part II)
23.08.2003
6
Karhu (1988)
(L'ours)
"
Näin tämän ensimmäisen kerran lapsena, ja silloin se teki suuren vaikutuksen, se oli surullinen, iloinen, pelottava ja hauska, eli erinomainen lastenelokuva.
"
22.08.2003
8
Scream (1996)
"
Tyypillistä Hollywood-paskaa. "Kauhua." Leffan paras kohta oli kun se loppui.
"
22.08.2003
2
Animatrix (2003)
(The Animatrix)
"
Kokonaisuutena hieman lattea paketti, mutta loistavia pätkiä ja hetkiäkin on mukana. Pidin siitä, että mukana oli niin monta erilaista animointityyliä.
"
22.08.2003
8
The Matrix (1999)
"
Todellakin iski täysillä. Avasi uuden maailman :) Ja Visit0rille (ja muillekin) tiedoksi: Jo tätä leffaa tehdessä oli suunnitelmat jatko-osille, jotka piti tehdä, mikäli tämä menestyisi. Ja menestyihän se, joten Wachowskin veljekset pääsivät toteuttamaan myös jo alunpitäen kolmiosaiseksi sunnitellun sarjan muutkin osat.. :)
"
22.08.2003
10
Virgin Suicides - kauniina kuolleet (1999)
(The Virgin Suicides)
"
Eräs kaikkien aikojen parhaista elokuvista. Kaikki toimii, musiikki, kuvaus, näyttelijät, ohjaus, tarina.. Tämän näkeminen oli yksi parhaita elokuvahetkiäni.
"
22.08.2003
10
Mulholland Drive (2001)
"
Mielestäni ymmärsin ainakin suurimman osan elokuvasta.. :) Tyhjä mieli elokuvan jälkeen on aina hyvä merkki, tämän jälkeen oli "tavallista" pidempi ajatusten toimintaseisokki.
"
22.08.2003
9
Puhu hänelle (2002)
(Hable con ella)
"
Ei ehkä parasta Almodovaria, mutta kuitenkin hyvä elokuva. Rauhallinen, mutta eteenpäin kulkeva.
"
22.08.2003
7
Juokse Lola! (1998)
(Lola rennt)
"
Ei niin hyvä elokuva, kuin kohu ja huhut antoivat ymmärtää, mutta kuitenkin keskivertoelokuvaa parempi. Samantyylisiä leffoja loppujen lopuksi on jonkin verran jo.
"
22.08.2003
7
Conan Barbaari (1982)
(Conan the Barbarian)
"
Pidin todella, mahtavat musiikit ja hienot tehosteet, jotka pärjäävät vieläkin nykyisille tietokonegrafiikkaluomuksille. Juoni ehkä on vähän hatara ja näyttelijätkään eivät sieltä parhaimmasta päästä, mutta nämä pikkuseikat voi antaa anteeksi .. Kaiken kaikkiaan loistavaa viihdettä. :)
"
22.08.2003
9
Charlien enkelit: Kurvit suoriksi (2003)
(Charlie's Angels: Full Throttle)
"
Samanlaista jatkoa. Moore ei todellakaan osaa näytellä.
"
19.08.2003
4
Charlien enkelit (2000)
(Charlie's Angels)
"
Sitä ainaista Diazin perseenheilutusta ei jaksa. Leffasta jäi mieleen taistelukohtaus, jonka taustalla soi Prodigyn Smack My Bitch Up ja kohtaus, jossa Barrymore putoaa jyrkänteeltä talon viereen; talon lapset pelaavat pleikkarilla Final Fantasy VIII:a :)
"
19.08.2003
5
28 päivää myöhemmin (2002)
(28 Days Later...)
"
Hyvin toteutettu toimintaelokuva. Kuvallisia hienouksia ja "kikkailua". Lopussa puhutaan jopa suomea :)
"
19.08.2003
8
Pi - usko kaaokseen (1998)
(Pi)
"
Mielenkiintoinen elokuva, en muista vastaavaa vähään aikaan nähneeni.
"
19.08.2003
8
Ransom - lunnaat (1996)
(Ransom)
"
Tyypillinen toimintatrilleri. Mitäänsanomaton. Pari hyvin pientä koukkua, jotka saivat katsojan jäämään seuraamaan elokuvaa sen katsomisen lopettamisen sijasta. Huono lopetus (vaikka olikin mustavalkoinen ja hidastettu.. ;)
"
19.08.2003
3
Fucking Åmål (1998)
"
Mukava elokuva, hieman tylsä paikoin, mutta idea oli hyvä, toteutuskin pääosin. Arkinen kuvaustapa toimi hyvin.
"
19.08.2003
8
Dark City (1998)
"
Visuaalinen anti on sopivan synkkää, mutta muuten huono elokuva.
"
19.08.2003
5
1
... 179
180
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute