Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Ephief
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän Ephief arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Aavelaiva (2002)
(Ghost Ship)
"
Loppuunkulutettu idea modernissa kuoressa.
"
11.09.2003
5
Abyss - syvyys (1989)
(The Abyss)
"
Sinällään mielenkiintoisen idean toteutus jää hieman heikoksi, vaikka onkin mukavaa katseltavaa.
"
11.09.2003
7
Blade II (2002)
"
Näyttävämmät taistelukohtaukset, mutta eipä muuta. Toisaalta taistelukohtaukset ovat tämän elokuva idea :)
"
11.09.2003
7
eXistenZ (1999)
"
Minusta ihan toimiva kokonaisuus. Karu maailma ja vaatimattomat lavasteet/tehosteet voivat myös olla hyvän elokuva ominaisuuksia. Loppu oli sinällään ennalta-arvattava, mutta muuten juoni oli ihan hyvä kaikessa poukkoilevaisuudessaan.
"
11.09.2003
8
40 päivää ja 40 yötä (2002)
(40 Days and 40 Nights)
"
Näitä samanlaisia on nähty useita, ei sen kummemmin eroa kaltaisistaan.
"
11.09.2003
7
Pilvessä (2001)
(How High)
"
Idealtaan hauska elokuva. Onnistuu myös naurattamaan. :)
"
11.09.2003
7
Highlander - kuolematon (1986)
(Highlander)
"
Hieman kökkö juoni, vaikka idea onkin ihan kohtuullinen. Tehosteet eivät enää tänä päivänä kummoisia ole, mutta kaikenlaiset räjähdykset ja lasien sirpaloitumiset olivat silti näyttäviä. Välillä oli jopa kauniita maisemia muuten niin synkässä elokuvassa. Queenin musiikki toimi loistavasti.
"
11.09.2003
6
Dude, Where's My Car? (2000)
"
Keskitason teinikomediaa.
"
07.09.2003
6
Amélie (2001)
(Le fabuleux destin d'Amélie Poulain)
"
Iloinen elokuva. Jopa paatunut kyynikko, kuten minä, sai hymyn huulilleen tätä katsoessa. Ranskalaisetkin osaavat elokuvan tekemisen jalon taidon edes toisinaan :) Loistavat musiikit.
"
07.09.2003
10
Signs (2002)
"
Shyamalan onnistui alusta asti luomaan oikean tunnelman. Pidin myös siitä, että vaikka elokuva käsitteli (myös) uskoa, niin kristinuskoa ei liikaa korostettu.
"
07.09.2003
9
Simone - unelmien nainen (2002)
(S1m0ne)
"
Oli ihan jännä elokuva kyllä. Idea oli mielenkiintoinen. Hieman liian rutiinilla Pacino roolinsa veti, mutta onnistui kuitenkin tyydyttävästi.
"
03.09.2003
7
South Park: Isompi, pidempi & leikkaamaton (1999)
(South Park: Bigger Longer & Uncut)
"
Loppuunkulutettua toistoa.
"
03.09.2003
4
Rottaralli (2001)
(Rat Race)
"
Erinomainen komedia, nauroin kippurassa suurimman osan ajasta. Aivotonta, muttei sentään pissakakkahuumoria. Loppu oli epä-yllättävä ja hieman tylsä.
"
03.09.2003
9
Susien klaani (2001)
(Le pacte des loups)
"
Loppujen lopuksi melko keskinkertaista toimintaa.
"
03.09.2003
6
Sleepers - katuvarpuset (1996)
(Sleepers)
03.09.2003
8
Peto II (1998)
(Species II)
"
Turha, rahastuksenhajuinen jatko-osa.
"
30.08.2003
3
Puhallettu 60 sekunnissa (2000)
(Gone in Sixty Seconds)
"
Kauniita autoja ja nopeita naisia.
"
30.08.2003
4
8 mm - kahdeksan millimetriä (1999)
(8MM)
"
Varsin ahdistava elokuva.
"
30.08.2003
8
Deep Blue Sea (1999)
"
Harlinin parempaa tuotantoa. Jacksonin syöminen oli hyvä veto.. Mukavaa viihdettä :)
"
30.08.2003
7
Twin Warriors (1993)
(Tai ji zhang san feng)
"
Jet Li:n Hong Kongin tuotannon keskitason alapuolella. Paikoin näyttävää, mutta tästä puuttuu se jokin.
"
30.08.2003
6
1
... 177 ...
180
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute