Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Ephief
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän Ephief arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Spider-Man - Hämähäkkimies (2002)
(Spider-Man)
"
"Sarjakuvaelokuvien" joukossa siitä paremmasta päästä. Ei kuitenkaan mitenkään yllätä.
"
20.09.2003
7
Tulen valtakunta (2002)
(Reign of Fire)
"
Elokuvassa olisi voinut olla ainesta parempaankin, mutta liian tavanomainen toteutus ja juoni piti huolen siitä, ettei siinä ollut.
"
20.09.2003
6
Chicago (2002)
"
Tylsä ja huonosti toteutettu elokuva/musikaali. Yksi hyvä laulukohta, sekin lähinnä visuaalisen annin takia, muuten väkisin mukaanympättyä peruskauraa. Näyttelijätkään eivät onnistu. Huono Moulin Rouge -kopio.
"
20.09.2003
5
Save the Last Dance - viimeinen tanssi (2001)
(Save the Last Dance)
"
Pidin elokuvasta enemmän kuin ennen katsomista luulin siitä pitäväni. En yleensä pidä tämänlaisista leffoista.
"
14.09.2003
8
Bring It On - anna palaa! (2000)
(Bring It On)
"
On tässä sentään Kirsten Dunst, ei tätä muuten varmaan jaksaisi katsoa loppuun :P
"
14.09.2003
3
Ghost in the Shell (1995)
(Kôkaku Kidôtai)
"
Animen parasta antia.
"
14.09.2003
10
Ghost World (2001)
"
Erinomainen sunnuntaielokuva.
"
14.09.2003
9
Audition (2000)
(Ôdishon)
"
Harva elokuva nykyään onnistuu säväyttämään mitenkään. Ja suurin osa niistä, jotka pystyvät ovat japanilaisia. Alku oli rauhallinen, jopa tylsä. Onneksi en kuitenkaan elokuvasta mitään tiennyt (paitsi että se on kuulemma hyvä), sillä loppu olikin sitten hieman toisenlaista tavaraa. Tietyllä tavalla se oli ennakoitavissa, mutta silti se onnistui nostamaan epämiellyttävät tunteet pintaan (mikä siis tässä tapauksessa on juuri se mitä elokuvalla on haettu). Hieman on vielä sanaton olo, katsokaa itse :)
"
13.09.2003
9
Unelmien sielunmessu (2000)
(Requiem for a Dream)
"
Todentuntuinen, raaka ja silti kiehtova.
"
11.09.2003
9
Snatch - hävyttömät (2000)
(Snatch.)
"
Koska näin Lock, Stock and Two Smoking Barrelsin ennen tätä, vaikuttaa tämä vain suuremmille markkinoille tehdyltä kopiolta siitä. Kuitenkin elokuva on ihan hyvä.
"
11.09.2003
8
Kourallinen dollareita (1964)
(Per un pugno di dollari)
"
Kurosawan Seitsemän samuraita on hyvin siirretty lännenelokuvaksi. Morriconen musiikki kruunaa kaiken.
"
11.09.2003
9
Tanssii susien kanssa (1990)
(Dances with Wolves)
"
Rauhallinen ja kaikkiaan hyvin kunnossa oleva paketti.
"
11.09.2003
8
Heat - ajojahti (1995)
(Heat)
"
Ihan katsottava elokuva. Eniten häiritsivät ampumiskohtauksessa olevat noin 200 patruunan lippaat.
"
11.09.2003
7
Vanilla Sky (2001)
"
Alku vaikutti lupaavalta, keskivaihe vähän vaisummalta ja loppu lässähti täysin. Ennalta-arvattava ja 10 minuuttia olisi voinut leikata pois.
"
11.09.2003
7
Housut pois! (1997)
(The Full Monty)
"
On nimenomaan naistenleffa, ainakin keski-ikäisten naisten, joilla on jotain kytköksiä Englantiin.. Setäni silloinen avovaimo tuntui kovasti pitävän, minä en.
"
11.09.2003
4
Tappajahai (1975)
(Jaws)
"
Kauhuelokuvien klassikko. Perinteinen idea, mutta toimii iästään huolimatta tänäkin päivänä.
"
11.09.2003
8
Little Nicky (2000)
"
Idealtaan erinomainen elokuva, toteutus valitettavasti jää hieman jälkeen. Saa kuitenkin nauraakin.
"
11.09.2003
7
Älä jätä minua (2001)
(Get Over It)
"
Muistaakseni ihan hauska teinikomedia :)
"
11.09.2003
7
Stuart Little 2 (2002)
"
Huonohko lastenelokuva, ei oikein onnistunut innostamaan edes pienempää yleisöä. Tarinan "opetus" ei varmaan oikein tullut esille. Sentään mukaan oli laitettu muutama vitsi aikuisillekin :)
"
11.09.2003
6
Aavelaiva (2002)
(Ghost Ship)
"
Loppuunkulutettu idea modernissa kuoressa.
"
11.09.2003
5
1
... 176 ...
180
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute