Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Ephief
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän Ephief arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
The Skulls (2000)
"
Eipä tuossa mitään ihmeellistä ollut. Ennalta-arvattava. Olisihan se tietysti hienoa kuulua tuommoisen salaseuraan, olisi rahaa, nopeita naisia ja kauniita autoja..
"
09.10.2003
4
The Fifth Element - puuttuva tekijä (1997)
(The Fifth Element)
"
Lähes täydellinen elokuva omassa lajissan. Tätä jaksaa katsoa yhä uudelleen. Mikään elokuvan asia ei ärsytä, ei vaikka elokuvan kohtaukset osaa jo melkein ulkoa :)
"
08.10.2003
10
Storytelling (2001)
"
Solondz yritti ilmeisesti toistaa Happinessin hyvää ideaa, mutta tällä kertaa tulos on heikompi. Karua kuvausta, mutta ehkä liian karuksi veistettyä, tarina ei vaikuta uskottavalta. Näyttelijät eivät kummoisia ole, mutta hoitavat kuitenkin tyydyttävästi osansa.
"
06.10.2003
6
2 Fast 2 Furious (2003)
"
Nätimpää hurjastelua, mutta muuten köyhempi elokuva. Toistaa samaa ideaa, mutta niinhän sen pitääkin :)
"
06.10.2003
8
Ensimmäinen yhteys (1997)
(Contact)
"
Ihan hyvin rakennettu elokuva. Hieman katsoja ehkä katsoja tunsi itsensä petetyksi lopussa, mutta huomattavasti huonomminkin asian olisi voinut hoitaa.
"
06.10.2003
8
Anger Management - kiukkuterapian tarpeessa (2003)
(Anger Management)
"
Muutama hauska kohta, mutta muuten melko tylsä. Luulisi, että näinkin psykologisesta aiheesta olisi saanut väännettyä parempiakin vitsejä, mutta ei, pissa-kakka-huumori jylläsi.
"
06.10.2003
4
Terminator 3: Koneiden kapina (2003)
(Terminator 3: Rise of the Machines)
"
Erinomaista viihdettä. Synkkyydessä jäi hieman aikaisemmilleleffoille, mutta muuten toiminta oli nättiä. Aivan kaikki asiat eivät räjähtäneet heti pienimmästäkin kosketuksesta ja koneet todella näyttivät olevan koneita tällä kertaa. Sopivasti itseironiaakin oli mukana.
"
05.10.2003
7
Nabbie's Love (1999)
(Nabbie no koi)
"
Harvoin on elokuvan jälkeen tyhjä olo. Elokuvassa oli aivan erinomainen tunnelma, vaikka esimerkiksi näyttelijät eivät kummoisia olleet.
"
04.10.2003
9
Osaka Story (1999)
(Ôsaka monogatari)
"
Hieman tylsähkö elokuva, ei oikein saanut otetta mistään. Kohtauksien ei annettu kehittyä kunnolla.
"
04.10.2003
6
Kikujiron kesä (1999)
(Kikujirô no natsu)
04.10.2003
7
Once Upon a Time in China (1991)
(Wong Fei-hung)
"
Minuun tämä teki suuren vaikutuksen. Taistelukohtaukset ovat hienoa katseltavaa ja moraalistakin tarinaa on.
"
04.10.2003
10
Tohtori T ja naiset (2000)
(Dr. T & the Women)
"
Huono. Pitkäveteinen, sekava ja tylsä.
"
28.09.2003
2
Vain muutaman dollarin tähden (1965)
(Per qualche dollaro in più)
"
Hieman pitkäveteisempi kuin edeltäjänsä, mutta kuitenkin lännenelokuvan huippua.
"
28.09.2003
8
Rakastunut Shakespeare (1998)
(Shakespeare in Love)
"
Historiaa väännetään ja käännetään halutun rakkaustarinan luomiseksi. Kuitenkin tämän mielellään katsoo, liekö sitten se historiallinen miljöö..
"
28.09.2003
7
Angel Eyes (2001)
"
Huonompikin olisi kuitenkin voinut olla. Mielestäni tunnelma oli melko hyvä ja muutamat kohtaukset hyviä.
"
28.09.2003
7
Isä Amaron rikos (2002)
(El crimen del Padre Amaro)
"
Hieman tylsäkin elokuva, aineksia olisi aiheessa ollut paljon parempaankin. Kohtuulliset näyttelijät.
"
28.09.2003
5
Ihmisjahti (2003)
(Wrong Turn)
"
Ei yhtään mitään omaperäistä.
"
20.09.2003
2
Kultainen lapsi (1986)
(The Golden Child)
"
Aika mitäänsanomattomasti toteutettua idän mystiikan tavoittelua.
"
20.09.2003
5
Cube - kuutio (1997)
(Cube)
"
Erinomainen (oletettavasti) pienen budjetin elokuva. Hyvä idea ja toteutus.
"
20.09.2003
8
The Isle (2000)
(Seom)
"
Vaikka tässä olikin pari "raakaa" kohtaa, ei elokuva kuitenkaan pysty tarjoamaan juuri mitään. Esim. Ichi the Killerin rinnalla ei tämä ole mitään. Juonesta ja henkilöhahmoista on vaikea saada otetetta.
"
20.09.2003
6
1
... 175 ...
180
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute