Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
adeus
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän adeus arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Teeth (2007)
"
Tylsän teinidraaman ja erikoisen idean risteytys ei toiminut leffan mitalla.
"
21.10.2012
5
Keskiyön lihajuna (2008)
(The Midnight Meat Train)
"
Komediaa lähentelevä kauhupläjäys.
"
21.10.2012
6
Jokikyttä (1993)
(Striking Distance)
18.10.2012
7
007 ja kultainen silmä (1995)
(GoldenEye)
"
Izabella Scorupcon perään huokailu silloin teini-iässä on päällimmäinen mikä tästä elokuvata on palanut mieleen. Ja eipä elokuvakaan huono ole. Bondeista ylempää keskitasoa.
"
18.10.2012
7
Prometheus (2012)
"
Elokuva jätti paljon kysymyksiä, mutta hyvin vähän vastauksia. Loppua kohti valuttiin suoraviivaiseen, suorastaan heikkolaatuiseen, rymistelyyn jossa hahmojen järjetön käyttäytyminen meni yli.
"
18.10.2012
6
Deadgirl (2008)
"
Elokuva antaa varsin synkän kuvan miehistä, mikä lienee elokuvan tarkoitus ollutkin. Muuten shokkiarvo ei kanna koko leffan ajan.
"
18.10.2012
5
Iron Sky (2012)
"
Varsin onnistunut genrensä tekele.
"
08.04.2012
8
Green Lantern (2011)
"
Perus toimintapläjäys, odotin paljon huonompaa
"
19.02.2012
5
J. Edgar (2011)
"
Epälineaarinen kerronta oli välillä hieman sekavaa, muuten ihan peruslaadukas draama
"
19.02.2012
7
Earth's Final Hours (2011)
"
Huojuvaa kuvaa ja eeppisen huonoa näyttelijätyötä.
"
19.02.2012
4
Pappi lukkari talonpoika vakooja (2011)
(Tinker Tailor Soldier Spy)
"
Etanan vauhtia etenevä vakoojadraama.Vaatii oikeanlaisensa mielentilan nauttiakseen kun välillä mennään pitkiä pätkiä vain viskiä nautiskellessa.
"
12.02.2012
7
Mustesydän (2008)
(Inkheart)
"
Harmitonta kokoperheen fantasiaa.
"
12.02.2012
5
Silmido (2003)
"
Odotin paljon vaikuttavampaa teosta. Elokuva valui yltiöpatrioottiseksi huutamiseksi montaasien saattelemana.
"
08.02.2012
5
Priest (2011)
"
Varsin tuttuja polkuja etenevä rymistely. "Cooleuden" luonnissa oli jopa ihan onnistuttu.
"
05.02.2012
6
Toinen Maailma (2011)
(Another Earth)
"
Elokuva sovituksesta ja virheiden kanssa elämisestä. Alussa sci-fi elementti tuntui turhalta, mutta loppu sai sen hyvin toimimaan.
"
05.02.2012
8
The Escapist (2008)
"
Varsin tyypillinen vankilapakoleffa tyypillisine elementteineen eurooppalaisella lopulla.
"
05.02.2012
7
Cashback (2006)
05.02.2012
8
I Am Number Four (2011)
"
Teinidraaman ja scifiactionin risteytys toimi paremmin kuin mitä odotin. Kunhan vain päähenkikön kusipäisestä olemuksesta pääsi yli.
"
04.02.2012
6
Stargate: Continuum (2008)
30.01.2012
6
Unknown (2011)
"
Ihan ok, joskaan ei millään tavalla mieleen jäävä. Varsin tuttu tarina joka oli varsin rutiininomaisesti rytkäisty läpi.
"
30.01.2012
6
1
... 3 ...
30
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute