Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
adeus
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän adeus arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Taru sormusten herrasta: Sormuksen ritarit (2001)
(The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring)
10
Unelmien sielunmessu (2000)
(Requiem for a Dream)
10
WALL-E (2008)
10
The Blues Brothers (1980)
"
Klassikkoelokuva jonka kaikkien teekkareiden pitää nähdä. Ainakin 5 kertaa.
"
10
Predator - saalistaja (1987)
(Predator)
10
Amélie (2001)
(Le fabuleux destin d'Amélie Poulain)
10
Blade Runner (1982)
10
Puuta, heinää ja muutama vesiperä (1998)
(Lock, Stock and Two Smoking Barrels)
9
Happiness - onni (1998)
(Happiness)
9
Monty Pythonin Hullu maailma (1975)
(Monty Python and the Holy Grail)
9
Terminator - tuhoaja (1984)
(The Terminator)
9
Indiana Jones ja viimeinen ristiretki (1989)
(Indiana Jones and the Last Crusade)
9
The Fifth Element - puuttuva tekijä (1997)
(The Fifth Element)
9
Total Recall - unohda tai kuole (1990)
(Total Recall)
9
Kill Bill: Vol. 1 (2003)
9
Pulp Fiction - tarinoita väkivallasta (1994)
(Pulp Fiction)
9
The Thing - 'se' jostakin (1982)
(The Thing)
9
Pan's Labyrinth (2006)
(El laberinto del fauno)
9
Threads (1984)
"
Elokuva on vakuuttava kuvaus ydinsodan vaikutusesta Englantiin. Ei varmasti heikkohermoisille.
"
9
Seitsemän rohkeata miestä (1960)
(The Magnificent Seven)
9
1 ...
30
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute