Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
adeus
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän adeus arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
The Numbers Station (2013)
"
Kankean alun jälkeen elokuva onnistui vangitsemaan yllättävän hyvin.
"
25.12.2013
6
Extracted (2012)
"
Homma vähän lässähti lopussa, mutta sitä ennen oli oikeastaan ihan mielenkiintoinen.
"
25.12.2013
7
Cleaner (2007)
"
Ihan ok tämän kanssa viihtyi, vaikka juoni oli Captain Obvious käsialaa.
"
22.12.2013
6
Olympos on valloitettu (2013)
(Olympus Has Fallen)
"
Trooppilaatikko oli pohjiaan myöten hyötykäytetty. Vaimon ammattia myöten kaikki kuin toimintaelokuvan valmistuksen ohjekirjasta. Boom headshot.
"
14.12.2013
5
Europa Report (2013)
"
Pienen budjetin scifipläjäys. Rahan puute näkyi paikoin, mutta ei se juuri haitannut. Juoni tuntui jotenkin hyvin tutulta ja ennalta nähdyltä, mutta tän parissa viihtyi ihan hyvin.
"
14.12.2013
6
The Avengers (2012)
04.12.2013
8
Primer (2004)
26.11.2013
5
Unthinkable (2010)
"
Juonen järjettömyys häiritsi liikaa
"
24.11.2013
5
Madhouse (2004)
"
Muutamaa yksityiskohtaa lukuunottamatta hyvin kliseinen kauhuelokuva ylinopeine välähdyksineen.
"
19.09.2013
5
Yön ritarin paluu (2012)
(The Dark Knight Rises)
"
Pitkä kuin nälkävuosi. Alkoi ihan ajatus harhailemaan rauhallisemmissa pätkissä.
"
31.08.2013
7
Session 9 (2001)
"
Paikoin B-luokan ohjaustyötä, mutta pysyi se kasassa joten kuten. Tunnelman luonniltaan ihan onnistunut kuitenkin.
"
18.08.2013
5
Nader ja Simin: Ero (2011)
(Jodaeiye Nader az Simin)
"
Alun sydäntä raastavan tylsyyden jälkeen elokuva kehittyi ihan mielenkiintoiseksi draamaksi.
"
18.08.2013
7
Tummien perhosten koti (2008)
"
Elokuva toimi ihan hyvin. Ei mitään järisyttäviä käänteitä, mutta ei nyt ihan ennalta-arvattavinkaan juoni. Jostain syystä tuli Shutter Island mieleen.
"
17.08.2013
7
Kuu (2009)
(Moon)
"
Juonen ja lopputuloksen pystyi päättelemään hyvissä ajoin, mutta ei se haitannut varsin sujuvasti toteutetun kokonaisuuden alla.
"
14.08.2013
8
Dredd (2012)
21.03.2013
7
Zohan - lupa saksia (2008)
(You Don't Mess with the Zohan)
06.03.2013
6
007 - Elä ja anna toisten kuolla (1973)
(Live and Let Die)
06.03.2013
7
007 - Skyfall (2012)
(Skyfall)
"
Varsin yksinkertainen toimintaelokuva kaikinpuolin.
"
27.02.2013
7
Da Vinci -koodi (2006)
(The Da Vinci Code)
"
Varsin tasapaksu kokonaisuus. Kirjaa noudatettiin varsin tarkkaan. En tiedä miten käänteet olisivat toimineet jos ei olisi lukenut, mutta nyt elokuvan aikana lähinnä huokaili.
"
04.01.2013
6
Timecrimes (2007)
(Los cronocrímenes)
"
Varsin onnistunut aikamatkustuskikkailu
"
21.10.2012
8
1
2 ...
30
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute