Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
visit0r
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän visit0r arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Black Swan (2010)
"
Sekavuus kuului tarinaan, kuten Unelmien sielunmessussakin. Intensiivinen trilleri.
"
9
Minority Report (2002)
9
Men in Black - miehet mustissa (1997)
(Men in Black)
9
Scarface - Arpinaama (1983)
(Scarface)
"
Huumegangsterileffaa parhaimmillaan.
"
9
One Hour Photo (2002)
"
Robin Williams esittää sympaattista sekopäätä ja tekee sen hyvin. Muutenkin elokuva on suositeltava.
"
9
Unelmien sielunmessu (2000)
(Requiem for a Dream)
"
Synkkä ja järkyttävä, nimenomaan. Niitä harvoja leffoja jonka olen katsonut kahdesti.
"
9
Vaarallinen romanssi (1959)
(North by Northwest)
9
Keskiyön pikajuna (1978)
(Midnight Express)
9
Amy (2015)
9
Oldboy (2003)
(Oldeuboi)
"
Huh, oli kyllä melkoinen leffa. Antaisin 9.5 jos voisi.
"
9
Gilbert Grape (1993)
(What's Eating Gilbert Grape)
9
Trainspotting (1996)
9
Seitsemän (1995)
(Se7en)
9
Hitler: The Rise of Evil (2003)
"
Oiva kaksiosainen TV-elokuva Hitlerin noususta valtaan. Vaikka IMDB:n kommentoijien mukaan elokuvassa on oiottu historiallisten seikkojen suhteen, esimerkiksi Himmleriä ja Göringiä ei ollut elokuvassa lainkaan, luullakseni pääosin tapahtumat pitivät (toki elokuvallisesti dramatisoituina) kutinsa. Elokuvilla on pituutta yhteensä "vain" vajaa neljä tuntia, ei voida olettaa että kaikkia historiallisia yksityiskohtia on mahdollista kertoa mielekkäästi tässä ajassa. Koska aiemmin olen nähnyt vain elokuvia natsisaksan kauheuksista, enkä siitä miten siihen päädyttiin, mielenkiinto pysyi yllä loppuun saakka. Näyttelijätkin hoitivat hommansa asiallisesti, etenkin Hitlerin näyttelijävalinta (muistatteko sen sekopään Trainspottingissa?) oli erittäin onnistunut.
"
9
Huuliharppukostaja (1968)
(C'era una volta il West)
"
Erinomaisen tyylikäs leffa. Kaikilta muilta osin parempi kuin Hyvät, Pahat ja Rumat paitsi soundtrackiltaan, mikä sekään ei tässä ollut lainkaan huono.
"
9
The Wrestler - painija (2008)
(The Wrestler)
9
Vihreä maili (1999)
(The Green Mile)
9
Vertigo - punainen kyynel (1958)
(Vertigo)
"
Onnistui yllättämään.
"
9
Puuta, heinää ja muutama vesiperä (1998)
(Lock, Stock and Two Smoking Barrels)
9
JFK - avoin tapaus (1991)
(JFK)
"
Pornoa salaliittoteoreetikolle, jollaiseksi tunnustaudun ;) Pitkä kestokaan ei haitannut 8 tunnin junamatkalla.
"
9
1
2 ...
120
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute