Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
visit0r
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän visit0r arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Humanist Vampire Seeking Consenting Suicidal Person (2023)
(Vampire humaniste cherche suicidaire consentant)
5
pv sitten
6
The Nice Guys (2016)
"
Hauskaa läppää, tohelointia ja paukuttelua. Ei mitään niin erikoista, että ymmärtäisin hiukan paremman IMDb-arvosanan. Nimekkäät näyttelijät?
"
6
pv sitten
6
Koulu maailman laidalla (2019)
(Lunana)
2
vk sitten
8
The Hate U Give (2018)
2
vk sitten
7
Paluu (2018)
(Ben is Back)
3
vk sitten
7
Poor Things (2023)
3
vk sitten
8
Boiling Point (2021)
3
vk sitten
7
Kuolleet lehdet (2023)
4
vk sitten
7
Blue Ruin (2013)
6
vk sitten
7
Valoa valoa valoa (2023)
6
vk sitten
7
Ohjus (2024)
6
vk sitten
8
Happiness for Beginners (2023)
6
vk sitten
6
Koko homman pomo (2006)
(Direktøren for det hele)
7
vk sitten
7
Logan Lucky (2017)
7
vk sitten
7
The Edge of Seventeen (2016)
2
kk sitten
7
Kissan kiehtova mieli (2022)
(Inside the Mind of a Cat)
2
kk sitten
7
The Greatest Night in Pop (2024)
"
Aah kasari.
"
2
kk sitten
7
Leave the World Behind (2023)
2
kk sitten
7
The Killer (2023)
"
Kyllähän tämän katseli, mutta jokseenkin vaisu. Elokuva nojasi liikaa kertojan sisäiseen ääneen, jonka sisältö ei tarjonnut riittävän kiinnostavaa näkökulmaa tai ajateltavaa. Ehkä vaatisi sarjakuvan tuntemista.
"
2
kk sitten
6
Koomikkojen kuningas (1983)
(The King of Comedy)
2
kk sitten
7
1 ...
120
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute