Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
visit0r
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän visit0r arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Pulp Fiction - tarinoita väkivallasta (1994)
(Pulp Fiction)
"
Rock! Ei kyllä tää täytyy korottaa kymppiin.
"
10
The Matrix (1999)
"
Ensimmäinen iski kyllä kuin kakskyttuhatta volttia. Harmi että alkoivat rahastamaan jatko-osilla.
"
10
Schindlerin lista (1993)
(Schindler's List)
"
Jos yli kolmetuntisen elokuvan jaksaa katsoa haukottelematta kolmannenkin kerran, ansaitsee se arvosanakseen täyden kympin.
"
10
Cinderella Man (2005)
"
Paras nyrkkeilyleffa.
"
9
Isä (2020)
(The Father)
"
Erittäin ansaittu päänäyttelijäoscar tuli tästä. Hieno kuvaus julmasta sairaudesta.
"
9
Huuliharppukostaja (1968)
(C'era una volta il West)
"
Erinomaisen tyylikäs leffa. Kaikilta muilta osin parempi kuin Hyvät, Pahat ja Rumat paitsi soundtrackiltaan, mikä sekään ei tässä ollut lainkaan huono.
"
9
David Galen elämä (2003)
(The Life of David Gale)
9
The Fifth Element - puuttuva tekijä (1997)
(The Fifth Element)
9
Piina (1990)
(Misery)
"
"I'm your number one fan."
"
9
Taksikuski (1976)
(Taxi Driver)
9
The Insider - sisäpiirissä (1999)
(The Insider)
9
Amores perros (2000)
9
Kuolleiden runoilijoiden seura (1989)
(Dead Poets Society)
9
Terminator 2 - tuomion päivä (1991)
(Terminator 2: Judgement Day)
"
Rock! Toivottavasti kolmonen ei vajoa kovin alas.
"
9
American History X (1998)
9
Sisu (2022)
"
Aah! Heittämällä vuoden paras ja ehkäpä paras suomalainen elokuva tähän mennessä. Kunnon kostoleffa maustettuna suomalaisia hivelevällä myytillä uppoaa hyvin tässä maailmanajassa.
"
9
Tuntematon sotilas (2017)
9
Das Boot - sukellusvene U-96 (1981)
(Das Boot)
9
Taru sormusten herrasta: Kuninkaan paluu (2003)
(The Lord of the Rings: The Return of the King)
9
Gran Torino (2008)
"
Hieno päätös legendaarisen länkkäreillä läpi lyöneen pyssysankarin näyttelijänuralle.
"
9
1 ...
120
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute