Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
suhari
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän suhari arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Oldboy (2003)
(Oldeuboi)
15.07.2005
7
Tyttö kahvilassa (2005)
(The Girl in the Café)
13.07.2005
7
Tortilla Soup (2001)
10.07.2005
7
Crazy in Alabama (1999)
10.07.2005
7
Robin Hood: Varkaiden ruhtinas (1991)
(Robin Hood: Prince of Thieves)
07.07.2005
4
Maltan haukka (1941)
(The Maltese Falcon)
"
Ei ole kummoinen ei. Ylinokkela sanailu ja suppeat skenet panevat tympimään vikkelästi. Jos Sam Spade ja Philip Marlowe tappelis niin Sam sais nekkuun.
"
06.07.2005
6
Ansa - Parallax View (1974)
(The Parallax View)
05.07.2005
6
Conspiracy.com (2001)
(AntiTrust)
"
Olisivatpa yrittäneet päättää että tehdäänkö aitoa tavaraa tietokonenörteille vai populäärikamaa maallikoille. Nyt nörtit nauravat tälle ja maallikot eivät ymmärrä tuon taivaallista. Uppoaa ehkä wannabe-nörtteihin, jotka luulevat tietävänsä asioista jotain.
"
03.07.2005
4
Rakkauskirje (1999)
(The Love Letter)
"
Kivat musat jos tykkää haitarista ja tangosta.
"
26.06.2005
7
Kuutamosonaatti (1988)
"
Tässä elokuvassa ajetaan ihmisiä takaa Zetorilla ja lyödään sirppi TV-lupatarkastajan otsaan pystyyn. Mitä muuta tarvitsee sanoa?
"
19.06.2005
7
Rokkikesä (1988)
(Satisfaction)
19.06.2005
6
Paholaisen satulassa (1998)
(Ride with the Devil)
"
Eipä oikein muuta kuin että kannattaa ehdottomasti tutustua naispääosan esittäjän Jewelin musiikkiin.
"
17.06.2005
7
The Last Border - viimeisellä rajalla (1993)
"
Vähän lappalaisempi ja paljon kornimpi versio Mad Maxista. Juoni on niin ikivanha ja tuttu ettei kannata edes arvailla tapahtuuko vielä jotain odottamatonta. Plussaa huvittavasta hevistä, joka soi aina kun ajetaan moottoripyörällä sekä kömpelöistä suomalaisista klassikkonäyttelijöistä.
"
09.06.2005
6
Juntti-Joe (2001)
(Joe Dirt)
"
Vähän kevyempi ja härskimpi Forrest Gump. Hyvät musat.
"
04.06.2005
7
Charade - vaarallinen peli (1963)
(Charade)
"
Olipa oiva elokuva, modernien "who is who"-trillerien sietäisi ottaa mallia.
"
03.06.2005
8
Poodle Springs - kuolema aavikolla (1998)
(Poodle Springs)
"
Kovin väljähtäneen oloinen tuotos, juonikin on tarpeettoman kimurantti.
"
02.06.2005
6
Tappava seitti (2001)
(Along Came a Spider)
"
Hölmöjä juonenkäänteitä ja sankaripoliisit on joka paikassa heilumassa ilman vahvistuksia.
"
01.06.2005
6
Tiedän yhä mitä teit viime kesänä (1998)
(I Still Know What You Did Last Summer)
29.05.2005
1
Viattomuus kadulta (1953)
(The Moon Is Blue)
29.05.2005
7
Kauna (2004)
(The Grudge)
"
Ei pelottanut ja oli ihan paska.
"
28.05.2005
3
1
... 3 ...
35
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute