Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
suhari
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän suhari arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
American Pie (1999)
03.09.2005
7
Team America - maailman poliisi (2004)
(Team America: World Police)
29.08.2005
7
Mihin hintaan tahansa (2000)
(Whatever It Takes)
"
Jaa vähänkö tää on tosi huono? Olis ny jotain omaa tai ees oikeita näyttelijöitä.
"
24.08.2005
3
Lemony Snicketin Surkeiden sattumusten sarja (2004)
(Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events)
"
Alku lupasi hyvää, kerronta oli hienoa ja visuaalinen ilme enimmäkseen huippuhienoa. Jim Carrey näyttää vaihteen vuoksi sitä puoltansa, josta en niin kovasti perusta. Tarinasta jäi hieman tyhjä olo, arvoituksen "ratkeamisesta" ei otettu kaikkea irti. Välillä kerronta jäi hieman vaillinaiseksi ja katsoja joutui täyttelemään aukkoja itsekseen. Keskimäärin viihteellinen peruspätkä.
"
24.08.2005
7
Howard Sternin intiimit osat (1997)
(Howard Stern's Private Parts)
"
Alapäähuumorin aatelia, sekin vaan käy pidemmän päälle puuduttamaan.
"
20.08.2005
7
White Dragon (2004)
"
Lennellään ilmassa ja kilkatellaan miekkoja. Oho, spoilasin. Ansiot ovat lähinnä draamapuolella, vaikkakin lainakamaa nekin.
"
18.08.2005
7
Puhdistaja (2004)
(Walking Tall)
"
Tästä ei puutu mitään. Kova laki jää kevyesti kakkoseksi leffan oikeussaliepisodille ja aina on yhtä kiva katsoa kun katkotaan käsiä kakkosnelosella.
"
17.08.2005
5
Aikavarkaat (1981)
(Time Bandits)
"
80-luvun pimeä puoli näyttäytyy elokuvan muodossa. Opetus jäi epäselväksi, vaikka sellainen ilmeisesti oli mukana.
"
16.08.2005
5
Ihmeperhe (2004)
(The Incredibles)
16.08.2005
8
Mantsurian kandidaatti (2004)
(The Manchurian Candidate)
"
Väkisin venytetty pariin tuntiin. Muuten ihan kelpo jännäri.
"
16.08.2005
7
Dynamiitti-Napoleon (2004)
(Napoleon Dynamite)
15.08.2005
7
Closer - iholla (2004)
(Closer)
"
Tylsähän tämä oli, varmaan jotain naisten juttuja taas.
"
14.08.2005
6
Wing Commander (1999)
"
Tarina on reikäinen kuin esterin perhe, mutta nostalgialta ei voi välttyä sarjan pelejä joskus pelanneena. Alkuperäiset kilrathit oli muistaakseni karvaisia..
"
12.08.2005
4
Hautajaiset Berliinissä (1966)
(Funeral in Berlin)
11.08.2005
6
I, Robot (2004)
"
Future looks bright.
"
11.08.2005
7
Sideways (2004)
10.08.2005
6
Koko potti 2 (2004)
(The Whole Ten Yards)
09.08.2005
5
Lentäjä (2004)
(The Aviator)
30.07.2005
7
Porco Rosso (1992)
(Kurenai no buta)
24.07.2005
7
Hyvästi Pariisi (1995)
(Forget Paris)
17.07.2005
6
1
2 ...
35
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute