Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
suhari
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän suhari arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
The Matrix (1999)
10
Austin Powers - kumma jätkä (1997)
(Austin Powers: International Man of Mystery)
"
Todennäköisesti kaikkien aikojen paras komedia. Se ykkösosa siis, josta kakkonen ja kolmonen raa'asti ja epäonnistuneesti plagioivat kaikki jutut. Jos aiot tutustua Austin Powerseihin niin tämä osa on katsottava ehdottomasti ensin. Muita osia ei kannatakaan sitten katsoa lainkaan, ovat silkkaa rahastusta.
"
10
Terminator 2 - tuomion päivä (1991)
(Terminator 2: Judgement Day)
9
Forrest Gump (1994)
"
Kosketti.
"
9
Päiväni murmelina (1993)
(Groundhog Day)
"
Yksi kaikkien aikojen parhaita komedioita. Tässä jamppa tekee juuri niitä asioita mitä itsekin tekisi jos ei ole mitään pelkoa joutumisesta edesvastuuseen teoistaan.
"
9
Amélie (2001)
(Le fabuleux destin d'Amélie Poulain)
9
Suuri gangsterisota (1984)
(Once Upon a Time in America)
9
Hyvät, pahat ja rumat (1966)
(Il buono, il brutto, il cattivo)
"
Macholeffojen ikuinen ykkönen. Paljon rujoja miehiä ja tuimia ilmeitä.
"
9
Fisher King (1991)
"
Harvasta elokuvasta jää näin hyvä fiilis. Älä ala katsomaan väsyneenä jotta jaksat alun hivenen pitkäveteisen osan yli.
"
9
Cubic (2002)
(Equilibrium)
"
Miellyttävän sulava futuristinen toimintapläjäys, joka ehkä hetkellisesti saa katsojan jopa ajattelemaan asioita.
"
9
28 päivää myöhemmin (2002)
(28 Days Later...)
"
Olipa hieno elokuva, kerrassaan mainio. En pahemmin perusta mistään zombimätöistä enkä yleensäkään kauhujutuista, mutta tässä ei onneksi oltu noilla mässäilty, vain sen verran että saatiin sopiva meininki päälle. Elokuva muuttaa luonnettaan hienosti jossain 2/3 tietämillä, minkä jälkeen loppu on silkkaa nannaa. Kautta linjan taustalla soivat hienosti valikoidut biisit.
"
9
Minority Report (2002)
9
Highlander - kuolematon (1986)
(Highlander)
9
Star Trek: Ensimmäinen yhteys (1996)
(Star Trek: First Contact)
9
Tanssii susien kanssa (1990)
(Dances with Wolves)
9
Salaliittoteoria (1997)
(Conspiracy Theory)
"
Mel Gibson yhdessä parhaista roolisuorituksistaan.
"
9
12 apinaa (1995)
(Twelve Monkeys)
"
Liekö Bruce Willisin paras elokuva?
"
9
True Romance (1993)
"
Väkivaltaa ja huumekauppoja parhaimmillaan.
"
9
Taru sormusten herrasta: Sormuksen ritarit (2001)
(The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring)
9
Talvisota (1989)
"
Klassikko, kuuluu kaikkien suomalaisten yleissivistykseen.
"
9
1 ...
35
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute