Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Isoveli
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän Isoveli arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Kill Bill: Vol. 1 (2003)
27.03.2012
9
Braveheart - taipumaton (1995)
(Braveheart)
27.03.2012
8
The Rock - paluu helvettiin (1996)
(The Rock)
27.03.2012
8
Uhrilampaat (1991)
(The Silence of the Lambs)
27.03.2012
9
Kellopeliappelsiini (1971)
(A Clockwork Orange)
27.03.2012
9
Pelastakaa sotamies Ryan (1998)
(Saving Private Ryan)
27.03.2012
9
Die Hard - vain kuolleen ruumiini yli (1988)
(Die Hard)
27.03.2012
8
Mies ja alaston ase (1988)
(The Naked Gun: From the Files of Police Squad!)
27.03.2012
8
Kuudes aisti (1999)
(The Sixth Sense)
27.03.2012
9
Levottomat (2000)
27.03.2012
7
The Matrix Reloaded (2003)
27.03.2012
6
Terminator - tuhoaja (1984)
(The Terminator)
27.03.2012
8
Forrest Gump (1994)
27.03.2012
9
The Matrix (1999)
27.03.2012
9
Independence Day - maailmojen sota (1996)
(Independence Day)
27.03.2012
7
American Beauty (1999)
27.03.2012
9
Nuija ja Tosinuija (1994)
(Dumb & Dumber)
27.03.2012
7
Terminator 2 - tuomion päivä (1991)
(Terminator 2: Judgement Day)
27.03.2012
8
The Fifth Element - puuttuva tekijä (1997)
(The Fifth Element)
27.03.2012
9
Seitsemän (1995)
(Se7en)
27.03.2012
9
1
... 8
9
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute