Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Isoveli
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän Isoveli arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Ole luonani aina (2010)
(Never Let Me Go)
"
Elokuva jossa ei tapahdu juuri mitään, mutta joka vangitsee silti ruudun ääreen. Näyttelijät olivat hyviä, etenkin Carey Mulligan oli vakuuttava. Surullisen melankolinen rakkaustarina, jota ei ole pilattu amerikkalaisella siirapilla.
"
19.05.2012
9
In Time (2011)
"
Viihdyttävä toimintaleffa, mutta luulisi, että elokuvassa jossa aika on kokoajan vähissä ei olisi tyhjäkäyntiä. Justinista on kasvanut ihan oikea näyttelijä eikä Amandakaan huono ollut. Ephiefin kanssa on pakko olla samaa meiltä peruukista. Ja siitä pääsemmekin elokuvan hölmöyksiin. Miten poliisien jahtaama pariskunta ei saa ulkonäköään muutettua mitenkään? Pakoauton saa kiinni, kun se ajaa täyttä vauhtia eteenpäin, mutta kun se peruuttaa niin ei. Lisääkin löytyisi, mutta annan ne anteeksi, koska tämä oli kuitenkin kelvollista ajanvietettä ja tarina oli hyvä.
"
05.04.2012
8
Warrior (2011)
"
Warrioria on verrattu mm. Rocky:n, The Fighteriin ja The Wresleriin - aiheesta. Siinä onkin sen suurin ongelma. Tämä on niin nähty. Kehä on eri näköinen ja laji maailman hienoin urheilulaji, ottelukohtaukset yllättävän toden tuntuisia ja ihmiskohtalot aiheuttavat muutaman palan kurkkuun, mutta silti. Nähty. Loppun ansiosta tekisi mieli antaa tälle 7, mutta hei, on tämä kuitenkin MMA-leffa.
"
01.04.2012
8
Laululintu (1998)
(Little Voice)
28.03.2012
8
Kolme miestä ja baby (1987)
(3 Men and a Baby)
28.03.2012
9
Minä ja Morrison (2001)
28.03.2012
6
Aivokuollut (1992)
(Braindead)
28.03.2012
9
Blade II (2002)
28.03.2012
8
Herrasmiesliiga (2003)
(The League of Extraordinary Gentlemen)
28.03.2012
7
The Day After Tomorrow (2004)
28.03.2012
7
Troija (2004)
(Troy)
28.03.2012
8
Collateral - väärä aika, väärä paikka (2004)
(Collateral)
28.03.2012
9
Perhosvaikutus (2004)
(The Butterfly Effect)
28.03.2012
8
Poliisiopisto 4 - korttelipoliisit (1987)
(Police Academy 4: Citizens on Patrol)
28.03.2012
4
Virgin Suicides - kauniina kuolleet (1999)
(The Virgin Suicides)
28.03.2012
8
Uneton Seattlessa (1993)
(Sleepless in Seattle)
28.03.2012
9
Resident Evil (2002)
28.03.2012
8
Henkien kätkemä (2001)
(Sen to Chihiro no kamikakushi)
28.03.2012
9
Wild Wild West (1999)
28.03.2012
6
Sin City (2005)
28.03.2012
9
1 ...
9
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute