Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Isoveli
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän Isoveli arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Schindlerin lista (1993)
(Schindler's List)
10
Shrek (2001)
10
A.I. - tekoäly (2001)
(A.I. Artificial Intelligence)
10
Amélie (2001)
(Le fabuleux destin d'Amélie Poulain)
10
Kaunis mieli (2001)
(A Beautiful Mind)
9
Kill Bill: Vol. 1 (2003)
9
Kolme miestä ja baby (1987)
(3 Men and a Baby)
9
Kill Bill: Vol. 2 (2004)
9
Aivokuollut (1992)
(Braindead)
9
Henkien kätkemä (2001)
(Sen to Chihiro no kamikakushi)
9
Collateral - väärä aika, väärä paikka (2004)
(Collateral)
9
L.A. Confidential (1997)
9
Trainspotting (1996)
9
American Beauty (1999)
9
Alien - kahdeksas matkustaja (1979)
(Alien)
9
Nemoa etsimässä (2003)
(Finding Nemo)
9
Truman Show (1998)
(The Truman Show)
9
Bridget Jones - elämäni sinkkuna (2001)
(Bridget Jones's Diary)
9
12 apinaa (1995)
(Twelve Monkeys)
9
Vihreä maili (1999)
(The Green Mile)
9
1 ...
9
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute