Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Isoveli
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän Isoveli arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Lahjakas herra Ripley (1999)
(The Talented Mr. Ripley)
28.03.2012
9
Monsterit Oy (2001)
(Monsters, Inc.)
28.03.2012
9
Deep Impact (1998)
28.03.2012
8
Romeon on kuoltava (2000)
(Romeo Must Die)
28.03.2012
8
Mad Max 2 - asfalttisoturi (1981)
(Mad Max 2: The Road Warrior)
28.03.2012
8
Jumanji (1995)
28.03.2012
7
8 mm - kahdeksan millimetriä (1999)
(8MM)
28.03.2012
8
L.A. Confidential (1997)
28.03.2012
9
Nemoa etsimässä (2003)
(Finding Nemo)
28.03.2012
9
Commando (1985)
28.03.2012
5
Medusan verkko (2002)
(The Bourne Identity)
28.03.2012
8
Bad Taste (1987)
28.03.2012
9
Will Hunting (1997)
(Good Will Hunting)
28.03.2012
9
Kaappaus merellä (1992)
(Under Siege)
28.03.2012
5
Armoton (1992)
(Unforgiven)
28.03.2012
9
Kuka viritti ansan, Roger Rabbit? (1988)
(Who Framed Roger Rabbit)
28.03.2012
9
Voi veljet, missä lienet? (2000)
(O Brother, Where Art Thou?)
28.03.2012
8
Lost in Translation (2003)
28.03.2012
9
xXx (2002)
28.03.2012
7
Daredevil (2003)
28.03.2012
7
1
2 ...
9
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute