Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
neophyte
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän neophyte arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Gran Torino (2008)
"
Välillä tuntui vähän lipsahtavan falskin puolelle, mutta hieno tarina ja Clint itse oli tapansa mukaan vakuuttava.
"
08.09.2009
7
Slummien miljonääri (2008)
(Slumdog Millionaire)
31.08.2009
8
Twilight - Houkutus (2008)
(Twilight)
27.08.2009
6
Rambo (2008)
26.08.2009
7
Vicky Cristina Barcelona (2008)
16.03.2009
8
Sex and the City - sinkkuelämää (2008)
(Sex and the City)
16.03.2009
7
Naapurini Totoro (1988)
(Tonari no Totoro)
16.03.2009
8
Ken Park (2002)
"
Tämä oli vain shokeeraavan huono.
"
16.03.2009
2
The Departed (2006)
16.11.2008
8
Emme asu enää täällä (2004)
(We Don't Live Here Anymore)
08.11.2008
5
Tummien perhosten koti (2008)
21.09.2008
5
The Beach (2000)
21.09.2008
6
Juno (2007)
21.09.2008
8
Menetetty maa (2007)
(No Country for Old Men)
07.04.2008
8
Salaiset leikit (2006)
(Little Children)
28.03.2008
8
Tyttö ja helmikorvakoru (2003)
(Girl with a Pearl Earring)
16.03.2008
6
Fur (2006)
(An Imaginary Portrait of Diane Arbus)
03.03.2008
6
Babel (2006)
01.03.2008
7
Bridget Jones: Elämä jatkuu (2004)
(Bridget Jones: The Edge of Reason)
08.01.2008
5
Walk the Line (2005)
12.12.2007
7
1 ...
12
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute