Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
jugetzu
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän jugetzu arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Hudson Hawk - varkaista parhain (1991)
(Hudson Hawk)
10
American History X (1998)
10
Pölhölä (1981)
"
Samassa elokuvassa paras kattaus suomalaisia oman tyylinsä näyttelijöitä. Tämän parempaan ei enää tulevaisuudessa tulla yltämään.
"
10
The Cold Light of Day (2012)
10
Panttivanki (2005)
(Hostage)
10
The Hateful Eight (2015)
10
Sin City (2005)
10
Terminator 3: Koneiden kapina (2003)
(Terminator 3: Rise of the Machines)
10
Taru sormusten herrasta: Kaksi tornia (2002)
(The Lord of the Rings: The Two Towers)
10
Escape Plan 2: Hades (2018)
10
Taru sormusten herrasta: Sormuksen ritarit (2001)
(The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring)
10
D-Tox (2002)
10
The Expendables 2 (2012)
"
Elokuvahistorian hienoin teos sekä elokuvahistorian ehkä upein kohtaus koskaan (se lentokentän sisääntulo!).
"
10
RED (2010)
"
Paras ikinä!
"
10
Lay the Favorite (2012)
10
Rocky IV (1985)
10
Perikato (2004)
(Der Untergang)
"
Hieno elokuva
"
10
Zombieland (2009)
"
Kaikki oli kyllä just kohillaan.
"
10
Angelon kosto (2002)
(Avenging Angelo)
10
Escape Plan: The Extractors (2019)
10
1
2 ...
142
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute