Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
jugetzu
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän jugetzu arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Rööperi (2009)
"
Todella tyylikäs ja tunnelmallinen toiminta/draama. Ainut mikä alkaa häiritsemään suomalaisissa elokuvissa on samojen näyttelijöiden kierrätys, mutta minkäs teet kun niin pieni maa ja pienet kuviot. Kari Hietalahdelle oscar, ellei suorastaan kaksi! Se mies on NERO!
"
10
Brianin elämä (1979)
(Life of Brian)
10
Transsiberian (2008)
"
Aivan loistava!
"
10
Roger Waters the Wall (2014)
10
Jigsaw (2017)
10
Die Hard - vain kuolleen ruumiini yli (1988)
(Die Hard)
10
Red Sonja (1985)
10
Pingviinien matka (2005)
(La marche de l'empereur)
10
Haihurrikaani 5 (2017)
(Sharknado 5: Global Swarming)
10
Expend4bles (2023)
10
Killing Gunther (2017)
10
Koko potti 2 (2004)
(The Whole Ten Yards)
10
The Hateful Eight (2015)
10
Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017)
10
Once Upon a Time in Venice (2017)
10
Unbreakable - särkymätön (2000)
(Unbreakable)
10
Kuolema pukee häntä (1992)
(Death Becomes Her)
10
Aftermath (2017)
10
Vääpeli Körmy ja kahtesti laukeava (1997)
"
Täydellinen päätös 5-osaiseen Vääpeli Körmy -elokuvatrilogiaan. Ja Siinä näkyy tissit!
"
10
Turhuuksien rovio (1990)
(The Bonfire of the Vanities)
10
1 ...
142
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute