Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Ephief
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän Ephief arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Riemukupla: Tankki täyteen (2005)
(Herbie Fully Loaded)
"
Kykeni juuri ja juuri katsomaan, kun kuvitteli Lohanin alasti.
"
2
I Am a Sex Addict (2005)
"
Ärsyttävä kertoja ja ärsyttävä kerrontatapa. Ei kyennyt katsomaan 10 minuuttia pidemmälle.
"
2
Blonde Ambition (2007)
"
No olipa yllätyksellinen elokuva.
"
2
Täydellisen sotilaan paluu (1999)
(Universal Soldier: The Return)
2
Starship Troopers 2: Hero of the Federation (2004)
"
Olipahan paska. Elokuva yritti ensin olla toimintaelokuva, sitten jännityselokuva, sitten kauhuelokuva, sitten splätteriä, eikä se ollut missään hyvä. Ainiin, ne pakolliset tissitkin oli mukana, kerran jopa verellä tahrittuina.
"
2
Acaluma (2001)
2
Laila (17 år) vaknar (1969)
2
The Grey - suden hetki (2012)
(The Grey)
"
Tässä elokuvassa ei kyllä ollut järjen tai todellisuuden hiventäkään.
"
2
The Bank Heist 211 (2018)
(211)
"
Katoin vartin alusta, enkä tajunnut mitään. En ajatellut tuhlata enempää aikaa.
"
2
Tarzan (2013)
2
Gigli - rajua rakkautta (2003)
(Gigli)
"
Maailmankaikkeuden paskin elokuva? Ei sentään, mutta huono se oli. Näytteljät olivat suurimmaksi osaksi surkeita. Tuskallisinta oli katsoa Ben Affleckia, mutta eipä Jennifer Lopezissakaan juuri kehuttavaa ollut, ulkonäön lisäksi. Al Pacino kyllä teki ihan hyvän roolisuorituksen, mutta hänellekin oli kirjoitettu liian tavallinen gangsterirooli. Ja silloin, kun näyttelijät eivät täysin hommaa munanneet, piti ohjaaja huolen siitä, että elokuvan katsoja ei päässyt tykästymään elokuvaan, tarinankerronta oli täysin alaluokkaista.
"
2
The Marine (2006)
"
Voin suositella kaikille, jotka haluavat kiduttaa itseään.
"
2
Thor (2011)
"
Loppuunkulutettu perusidea, surkea kerronta, naurettavaa dialogia ja visuaalisestikin vähintään outo. Jos kerta kaikilla on aivan naurettavan suuret voimat, miksi ylipäätään on taisteluita, kun jokainen voisi vain kädenhuiskauksella tuhota kaikki muut kerralla.
"
2
Mamma Mia! (2008)
"
Aivan hirveää tuubaa. Tuotannolliset arvot olivat kuitenkin sen verran korkeat, että ei tämä ihan susipaskakaan ole. Miksi rooleihin on valittu tyyppejä, jotka eivät osaa edes laulaa?
"
2
Half Light - rajamailla (2006)
(Half Light)
"
Ei tuota jaksanut edes katsoa loppuun. Moore vain on yksinkertaisesti paska. Ei leffassakaan mitään omaperäistä ollut.
"
2
Humiseva harju (2003)
(Wuthering Heights)
"
Taattua MTV-laatua.
"
2
Alien Origin (2012)
2
Tekken (2010)
2
Project Viper (2002)
2
Land of the Lost (2009)
"
Yhdessä kohtaa oikeasti nauroin, joten ei tämä ihan pelkkä yhden pisteen elokuvakaan ole.
"
2
1
... 177 ...
180
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute