Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Polite
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän Polite arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Eläintohtori (1998)
(Doctor Dolittle)
1
Hymypoika (2003)
1
Rambo: Taistelija 3 (1988)
(Rambo III)
1
Skorpionikuningas - soturin synty (2008)
(The Scorpion King 2: Rise of a Warrior)
"
Kliseiden ja onelinereiden riemujuhlaa. Tämä elokuva saa ensimmäisen scorpion king leffan näyttämään hyvältä. "Sunnuntai-iltapäivän tv-elokuva" tason näyttelijät saavat Rockin suorituksen ensimmäisessä osassa tuntumaan vakavasti otettavalta luonnenäyttelemiseltä. Yksi piste tulee vapaaottelija Randy Couturen esiintymisestä. Toinenkin piste olisi tullut jos tämä olisi suosiolla jäänyt miehen viimeiseksi taidon näytteeksi - näin ei valitettavasti ole.
"
1
Kellariväkeä (1991)
(The People Under the Stairs)
1
Coronado (2003)
"
Miksi tämä elokuva on tehty?
"
1
Alastomana paholaiselle (1974)
(Nuda per Satana)
1
Kuuma sinkkuristeily (2002)
(Boat Trip)
1
Ytimessä (2003)
(The Core)
1
Bikinikesä 2 (1992)
(Bikini Summer 2)
1
Zombi Holocaust (1980)
1
1
... 147
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute