Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Polite
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän Polite arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Clive Barkerin Veren kirjat (2009)
(Book of Blood)
3
Kauhun oppitunnit (1998)
(The Faculty)
3
Porkyn kosto (1985)
(Porky's Revenge)
3
Yön metsästäjät (1996)
(The Ghost and the Darkness)
"
Tämäpä erikoinen elokuva. Teknisesti hyvin tehty, ja paikoin jännittävä, mutta voisiko joku valaista mielipidettään mikä oli elokuvan pointti? Historiallinen tositapahtumiin perustuva kuvaus? No aihe ei ole kuitenkaan historiallisesti kovinkaan merkittävä eikä mielestäni edes kiinnostava. Elokuvassa ammutaan leijonia. Jos siitä yrittää sanomaa saada irti, niin mitään syvällisempää ei tule ainakaan minun mieleeni.
"
3
The Last Airbender (2010)
"
Kökkö dialogi, kehnot näyttelijäsuoritukset - erityisesti lapsinäyttelijät, kliseinen tylsä tarina, typeriän fraasien juhlaa...
"
3
Van Wilder 3 - Freshman Year (2009)
(Van Wilder: Freshman Year)
3
Pacific Rim (2013)
3
Kilpajuoksu taikavuorelle (2009)
(Race to Witch Mountain)
3
After Earth (2013)
3
Selänne (2013)
(Sel8nne)
3
Super Troopers - aina valmiina! (2001)
(Super Troopers)
3
Vares - Pimeyden tango (2012)
3
Congo (1995)
3
Ralliraita (2009)
3
Reliikki (1997)
(The Relic)
3
Chuckyn morsian (1998)
(Bride of Chucky)
3
Kuolettavan kaunis (1999)
(Drop Dead Gorgeous)
3
Liberal Arts (2012)
3
The Untold (2002)
3
I'm Thinking of Ending Things (2020)
3
1
... 141 ...
147
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute