Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
jarmo
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän jarmo arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Henkien kätkemä (2001)
(Sen to Chihiro no kamikakushi)
"
Sanokoon mitä kukin sanoo ja vaikka olisi kuinka satu tai piirretty. Helvetin hyvä! More!
"
10
The Matrix Revolutions (2003)
10
Entäs Bob? (1991)
(What About Bob?)
10
Johnny English - uudestisyntynyt (2011)
(Johnny English Reborn)
"
Just sellaista hyvää perusviihdettä aivot narikassa. Popcornit mukaan!
"
10
Prinssille morsian (1988)
(Coming to America)
10
Takaa-ajettu (1993)
(The Fugitive)
"
Leffan kerronnassa ja hahmoissa vain on jotain niin kohdallaan. Päärooli on kuin tehty äijälle.
"
10
Tyttö nimeltä Nikita (1990)
(Nikita)
10
Yksi lensi yli käenpesän (1975)
(One Flew Over the Cuckoo's Nest)
10
Bad Taste (1987)
"
Omassa lajissaan sitä parasta.
"
10
Lokakuun taivas (1999)
(October Sky)
10
Rambo (2008)
"
Rambo pääsi kotiin. :)
"
10
Sherlock Holmes: Varjojen leikki (2011)
(Sherlock Holmes: A Game of Shadows)
10
Salò - Sodoman 120 päivää (1976)
(Salò o le 120 giornate di Sodoma)
10
The Matrix (1999)
"
Ehdottomasti suosikkejani...
"
10
Vincent (1982)
10
Vampyyrintappajat - anteeksi, hampaanne ovat niskassani (1967)
(The Fearless Vampire Killers)
10
Faust (1994)
(Lekce Faust)
10
Animatrix: Rajatila (2003)
(Beyond)
10
Ja paholainen loi naisen (2001)
(Sin noticias de Dios)
10
Animatrix (2003)
(The Animatrix)
"
Woooohoooo!!!
"
10
1
2 ...
40
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute