Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
jarmo
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän jarmo arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Epic Movie (2007)
1
Pathfinder - legenda aavesoturista (2007)
(Pathfinder)
"
Huono jenkkiversio paljon paremmasta Saamelaisiin liittyvästä Pathfinder elokuvasta: http://www.imdb.com/title/tt0093668/
"
1
World War Z (2013)
1
Saw II (2005)
1
Shrooms (2007)
"
Toi oli kyllä vaan tosi huono.
"
1
Sex and the City - sinkkuelämää (2008)
(Sex and the City)
1
Räjähdyssyvyys (1997)
(Sub Down)
1
Saw (2003)
1
Scary Movie 2 (2001)
"
Alhaisinta saastaa mitä tältä pallolta löytyy.
"
1
Battle of Los Angeles (2011)
"
Tää oli kyllä semmoinen pohjanpohjanoteeraus ettei ikinä.
"
1
Ready Player One (2018)
"
Ei kyllä mitenkään olisi jaksanut loppuun. Toisaalta ehkä se oli hyvä kuvaus tuon maailman tyhjyydestä.
"
1
Mulan (2020)
1
Populäärimusiikkia Vittulajänkältä (2004)
(Populärmusik från Vittula)
1
Saw III (2006)
1
Saw IV (2007)
1
Robin Hood (2018)
"
Tää on varmaan huonoin hood, mikä on ikinä nähty.
"
1
Speed 2 - vaara iskee vesillä (1997)
(Speed 2: Cruise Control)
1
Rööperi (2009)
1
Enter the Void (2009)
1
1
... 40
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute