Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
visit0r
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän visit0r arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Kauhea Kankkunen 3 (2013)
(The Hangover Part III)
5
Clerks - tiskirotat (1994)
(Clerks)
5
Little Nicky (2000)
5
Overlord (2018)
"
Ripaus kauhua loppuunkalutussa natsitoimintaleffakehyksessä Mengele-teemalla.
"
5
Numero 23 (2007)
(The Number 23)
"
Visuaalisesti hieno leffa jossa Jim Carrey hoitaa vakavampaa roolia suhteellisen mallikkaasti, hetkellisin ylilyönnein. Ehkä Carrey on alkanut tajuamaan että ei sitä naaman vääntelyä kukaan loputtomiin jaksa katsoa. Jokin tässä leffassa vain jäi vajaaksi ja jätti fiiliksen kokonaisuudesta kylmäksi. Juoni muuttui kiintoisaksi vasta "yllätysmomentin" jälkeen ja sen jälkeinen osuus tuntui turhaan pitkitetyltä ja kokonaisuus muuttui epäuskottavaksi.
"
5
Marie Antoinette (2006)
5
Hustle & Flow (2005)
5
25th Hour - viimeinen ilta (2002)
(25th Hour)
5
Määränpäänä Graceland (2001)
(3000 Miles to Graceland)
5
40 päivää ja 40 yötä (2002)
(40 Days and 40 Nights)
5
Lara Croft Tomb Raider: Elämän lähde (2003)
(Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life)
"
Hohhoi. Onhan Angelina suht "laitettu" mimmi mutta elokuva ei hirveästi napannut siltikään. Muutama hieno stuntti.
"
5
Jet Lag (2002)
(Décalage horaire)
5
Be Kind Rewind (2008)
5
Melissa P. - Sata harjanvetoa ennen nukkumaanmenoa (2005)
(Melissa P.)
5
Just Married (2003)
5
Kauhunkierre (1973)
(Don't Look Now)
5
Next (2007)
"
SPOILAA: Jo alkumetreiltä heräsi ärsyttävä kysymys: Miksi päähenkilö ei voi yksinkertaisesti auttaa FBI:tä? Tämä ärsyttää loppua kohten yhä enemmän koska suuri osa elokuvasta kuluu FBI:ltä pakenemiseen ilman järkevää motivaatiota ("...jättäkää mut rauhaan, jouduin penskana kärsimään tästä jo tarpeeksi..." Öööh... ydinpommi kuitenkin kyseessä?). Lisäksi jostain tuntemattomasta syystä terroristitkin ovat saaneet vihiä heti alkuunsa herran yliluonnollisista kyvyistä ja ikäänkuin vain lisää kuumotusta leffaan tuodakseen jahtaavat päähenkilöä leffan alusta loppuun saakka. Tai siis olisivat jahdanneet ellei päähenkilö olisi nähnyt sitä ennakkoon ja sitten loppumetreillä tajunnutkin että parempi vain auttaa FBI:tä suosiolla niin muijakin säilyy ehjänä. Epäuskottava kokonaisjuoni pilasi kohtuullisen hyvät puitteet.
"
5
Korso (2014)
5
Ace Ventura - luonto kutsuu (1995)
(Ace Ventura: When Nature Calls)
5
American Pie 2 (2001)
"
Yliannostus alapäähuumoria.
"
5
1
... 113 ...
120
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute