Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
visit0r
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän visit0r arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Vieraalla maalla (2003)
5
Hymypoika (2003)
"
Taas en ole oikein varma miten tähän elokuvaan pitäisi suhtautua. Toisaalta ylipitkä, "vängällä" shokeraava tuhmailu, toisaalta herätti myös ajatuksia.
"
5
Sukiyaki Western Django (2007)
5
Reunalla (1997)
(The Edge)
5
Seitsemäs sinetti (1957)
(Det sjunde inseglet)
5
Klovni - kyllä nolottaa (2010)
(Klovn: The Movie)
"
Ehkä jos en olisi juuri saanut yliannostusta törkysekoilusta Hangover 2:ssa olisi tämäkin saattanut upota paremmin.
"
5
Aurinkomyrsky (2007)
(Solstorm)
5
Viimeiseen pisaraan (2002)
(Enough)
5
Santa's Slay - paholaispukki (2005)
(Santa's Slay)
5
Crossroads - tienristeyksessä (2002)
(Crossroads)
5
Veijareita vai vartijoita? (2003)
(National Security)
"
Eiköhän tämä "olen musta, ja myös rasisti, mitäs siitä ajattelet?" -kuvio ole jo turhankin moneen kertaan kaluttu läpi. Elokuvassa oli muutama ihan hauska kohtaus ja muutenkin leffa oli kohtuullisen viihdyttävä, mutta kokonaisuudesta jäi suhteellisen turha vaikutelma.
"
5
John Wick: Chapter 4 (2023)
"
Jokohan nämä mätkimiset ois mätkitty? 7.8 IMDb?? Ehkäpä näitä jaksaa katsoa, jos jaksaa tuijottaa tietokonepeliräiskintääkin tuntitolkulla. Itse en ole jaksanut kymmeniin vuosiin.
"
5
Lumikki mustassa metsässä (1997)
(Snow White: A Tale of Terror)
"
Ei vakuuttanut.
"
5
Hellboy (2004)
5
Juha (1999)
5
The Transporter - välittäjä (2002)
(The Transporter)
"
Yksi kaunis nainen ei tylsää ja kökköä elokuvaa pelasta.
"
5
Elokuu (2011)
"
Ei tämä oikein toiminut. Kiusallinen ja puuduttava. Pisteitä hienoista suomalaisista kesämaisemista.
"
5
Wanted (2008)
"
Nolo "kohtalon kutomakone" ja päälleliimattu tappamisen ja väkivallan ihannointi ("mitäs olet viimeaikoina puuhastellut") tiputtivat pisteitä. Muuten leffa oli aika hieno överiksi vedettyine taistelukohtauksineen (autoakrobatia, luodeilla pelleily) ja Angelina Jolien huulineen.
"
5
Likainen tusina (1967)
(The Dirty Dozen)
5
Se: Toinen luku (2019)
(It Chapter Two)
"
Sinällään ihan laadukasta hätkäyttelyä, mutta pituus ei pukenut tätä leffaa samalla tapaa kuin herra Kingin romaaneja. Ainakin tunti pois, niin katsominen ei olisi muuttunut lopun aneluksi.
"
5
1
... 111 ...
120
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute