Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
jarmo
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän jarmo arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Noah (2014)
06.07.2014
5
The Mystery of Men (1999)
06.07.2014
6
Black Dynamite (2009)
06.07.2014
2
God Bless America (2011)
06.07.2014
9
The Shrine (2010)
"
Tämä oli minusta jotenkin hyvä. Pienen budjetin leffa, josta ei ollut mitään odotuksia. Vaikka odotuksia olisikin ollut niin sanoisin, että ne tuli piirun verran ylitettyä.
"
06.07.2014
9
Wallace & Gromit: Kanin kirous (2005)
(Wallace & Gromit in The Curse of the Were-Rabbit)
02.07.2014
9
Top Gun - lentäjistä parhaat (1986)
(Top Gun)
02.07.2014
6
Eläintohtori (1998)
(Doctor Dolittle)
02.07.2014
4
Stuck On You (2003)
02.07.2014
6
Your Highness (2011)
"
Ihan viihdyttävä vaikka mitään aaltoja nostatakaan.
"
02.07.2014
8
Leijonakuningas (1994)
(The Lion King)
02.07.2014
8
Pontypool (2008)
20.04.2014
8
Wasting Away (2007)
"
Hauska pikkuleffa. Hyvä idea riittää. Positiivinen yllätys.
"
16.04.2014
9
World War Z (2013)
12.04.2014
1
Mahtava Oz (2013)
(Oz the Great and Powerful)
12.04.2014
8
Hannu ja Kerttu: Noitajahti (2013)
(Hansel & Gretel: Witch Hunters)
"
Huoh. Tylsä kuin mikä. Tullu jostain suoltavasta putkesta.
"
12.04.2014
4
Riddick - paluu (2013)
(Riddick)
12.04.2014
5
The Lone Ranger (2013)
12.04.2014
5
The Great Gatsby - Kultahattu (2013)
(The Great Gatsby)
12.04.2014
6
Thor: The Dark World (2013)
12.04.2014
6
1
... 3 ...
40
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute