Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
jarmo
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän jarmo arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Zorron naamio (1998)
(The Mask of Zorro)
"
Ihan viihdyttävää...
"
19.08.2003
8
2001: Avaruusseikkailu (1968)
(2001: A Space Odyssey)
"
Aikaansa nähden varmasti edellä. Ihan jännä mutta en kyllä ikinä tajunnut sitä perhanan loppua...
"
19.08.2003
8
A.I. - tekoäly (2001)
(A.I. Artificial Intelligence)
"
Törkeän hyvä, hyvännäköinen ja kiinnostava. Se pentu näyttelee uskomattoman hyvin.
"
19.08.2003
10
Ransom - lunnaat (1996)
(Ransom)
"
Aika tavallinen. Onhan siinä ihan hyviä kohtia, joten tuon parissa viihtyy mutta ei se nyt tajuntaa räjäytä.
"
19.08.2003
6
Juokse Lola! (1998)
(Lola rennt)
19.08.2003
9
The Running Man - juokse tai kuole (1987)
(The Running Man)
"
Ahnööld makes kuut aksön!
"
19.08.2003
7
Stargate - tähtiportti (1994)
(Stargate)
"
Kiva sci-fi-jännäily kaikille meille lapsille. Ja leffastahan tuli aivan erinomaisen viihdyttävä sarjakin. Jess! ;)
"
19.08.2003
8
Jay ja Silent Bob iskevät takaisin (2001)
(Jay and Silent Bob Strike Back)
"
En tiedä mutta tän tyypin leffat ei aina oikein iske eikä tämäkään. Uhh...
"
19.08.2003
5
Armoton (1992)
(Unforgiven)
"
Erinomainen länkkäri ja Clint Itäpuu. Eihän se voi olla kuin hyvä!
"
19.08.2003
10
Cubic (2002)
(Equilibrium)
"
Erinomainen kuvaus maailmasta, jota ei oikein voi edes olla. Ehkä hieman halpis mutta ei haittaa, kun selkeästi idea ja toteutus kuitenkin toimivat erinomaisesti... Excellent, baby, yeah!
"
19.08.2003
9
Henkien kätkemä (2001)
(Sen to Chihiro no kamikakushi)
"
Sanokoon mitä kukin sanoo ja vaikka olisi kuinka satu tai piirretty. Helvetin hyvä! More!
"
19.08.2003
10
Tuntematon sotilas (1955)
"
Ymmärrän hyvin mihin Tuntemattoman sotilaan ylistys perustuu mutta kun se ei riitä minulle. Leffan pitää olla hyvä muutenkin. Leffa = Entertainment.
"
19.08.2003
5
Levottomat (2000)
"
Ensimmäinen suomalainen elokuva, joka herättää toivoa siitä, että Suomessakin saadaan leffapuolella jotain aikaan. Olihan siinä aivan törkeästi liikaa pornoa ja vaikka mitä, mutta elokuvan tylyn suora tyyli iskee ja sen parissa viihtyy. >;P
"
19.08.2003
9
Radalla (2002)
(The Sweetest Thing)
"
Voi jeesus mitä roskaa. Kahden sekunnin keskinkertainen vitsi venytetään parin minuutin mittaiseksi ja sen jälkeen siitä tehdään laulu. Ja tämä uudestaan ja uudestaan. Give me a F*%n break!
"
19.08.2003
5
Kummisetä (1972)
(The Godfather)
"
Klassikko mutta ei oikein minun makuuni. Mafiosot harvoin nappaavat. Kaavamaiset kuviot tylsiä. En ole jaksanut katsoa kuin pari kertaa ja siihen taitaa jäädä. ;I
"
19.08.2003
7
Adaptation - minun versioni (2002)
(Adaptation.)
"
Charlie Kaufmanin käsikirjoittama siisti leffa. Ei ihan ylety saman kirjoittajan Being John Malkovichin tasolle mutta aika pirun hyvä. ;D
"
19.08.2003
9
Uuno Turhapuro armeijan leivissä (1984)
"
Ihan hyvä leffa. En vain ole niin suuri Uuno-fani. Can't help it. ;(
"
19.08.2003
7
Kummisetä II (1974)
(The Godfather: Part II)
"
Nojaa. En nyt niin hirveästi välittänyt vaikka klassikko onkin. Jokin haraa vastaan. Ehkä mä en vain pidä mafiosoista. Tyyli suckaa...
"
19.08.2003
7
Ring (2002)
(The Ring)
"
Olin kauhuissani, hiukset pystyssä peläten puhelinsoittoa. Varsin yllättävä. Kauhu ei niin ole makuuni mutta tämä toimi.
"
19.08.2003
9
1
... 40
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute