Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
visit0r
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän visit0r arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Dancer in the Dark (2000)
"
Tulee melkein tragikoominen olo kun tätä katsoo, niin traagiseksi menee.
"
19.08.2003
8
Shrek (2001)
19.08.2003
8
Larry Flynt - minulla on oikeus (1996)
(The People vs. Larry Flynt)
19.08.2003
8
Die Hard - koston enkeli (1995)
(Die Hard: With a Vengeance)
19.08.2003
7
Die Hard - vain kuolleen ruumiini yli (1988)
(Die Hard)
19.08.2003
8
Chicago (2002)
19.08.2003
7
Hyvää huomenta, Vietnam (1987)
(Good Morning, Vietnam)
19.08.2003
8
Blue Velvet - ja sinisempi oli yö (1986)
(Blue Velvet)
19.08.2003
6
Spinal Tap - Hei me rokataan! (1984)
(This Is Spinal Tap)
19.08.2003
6
Full Metal Jacket (1987)
19.08.2003
8
Pi - usko kaaokseen (1998)
(Pi)
19.08.2003
8
Kaunis mieli (2001)
(A Beautiful Mind)
"
Tykkäsin. Yllättävä (vs. ennalta-arvattava) jos ei tiedä elokuvasta tai sen taustoista mitään.
"
19.08.2003
8
Eyes Wide Shut (1999)
19.08.2003
8
Batman - paluu (1992)
(Batman Returns)
19.08.2003
6
Batman (1989)
19.08.2003
6
The Fifth Element - puuttuva tekijä (1997)
(The Fifth Element)
19.08.2003
9
Tyttö nimeltä Nikita (1990)
(Nikita)
19.08.2003
7
Salasana: Swordfish (2001)
(Swordfish)
19.08.2003
6
Hannibal (2001)
19.08.2003
8
Basic Instinct - vaiston varassa (1992)
(Basic Instinct)
19.08.2003
8
1
... 112 ...
120
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute