Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
whiz
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän whiz arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Majuri Payne (1995)
(Major Payne)
08.11.2011
4
Everything Must Go (2010)
08.11.2011
7
Drive Angry (2011)
08.11.2011
5
127 tuntia (2010)
(127 Hours)
08.11.2011
6
Hall Pass - lupa rellestää (2011)
(Hall Pass)
08.11.2011
7
Unknown (2011)
08.11.2011
6
Rare Exports (2010)
08.11.2011
7
Painajainen Elm Streetillä (2010)
(A Nightmare on Elm Street)
08.11.2011
7
I Am Number Four (2011)
08.11.2011
6
Blitz - poliisimurhaaja (2011)
(Blitz)
08.11.2011
5
Täydellinen tehtävä (2003)
(Foolproof)
08.11.2011
7
Planeetta 51 (2009)
(Planet 51)
08.11.2011
6
Karanteeni (2008)
(Quarantine)
08.11.2011
5
Kilpajuoksu taikavuorelle (2009)
(Race to Witch Mountain)
08.11.2011
5
Food, Inc. (2008)
08.11.2011
7
The Last Airbender (2010)
08.11.2011
6
[Rec] 2 (2009)
08.11.2011
5
The Next Three Days (2010)
08.11.2011
8
Just Go with It (2011)
08.11.2011
8
Vaihtamalla paranee (2010)
(The Switch)
08.11.2011
5
1 ...
78
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute