Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
deepone
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän deepone arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Highlander - pelin loppu (2000)
(Highlander: Endgame)
03.01.2006
8
Shakaali (1973)
(The Day of the Jackal)
03.01.2006
9
Madhouse (2004)
"
vähän turhan paljon väläyttelyä mielestäni. Ihan kelvollinen katseltava kuitenkin, mikäli ei ole aiemmin nähnyt. Juoni oli ihan kiva kuitenkin.
"
28.10.2005
7
Kikin lähettipalvelu (1989)
(Majo no takkyûbin)
11.10.2005
7
Iron Monkey (1993)
(Siu nin Wong Fei Hung chi: Tit ma lau)
11.10.2005
9
Tuulen laakson Nausicaä (1984)
(Kaze no tani no Naushika)
"
erittäin hyvin toimiva kokonaisuus.
"
11.10.2005
10
Ju-on: The Grudge (2002)
(Ju-on)
11.10.2005
9
Isi hoitaa (2003)
(Daddy Day Care)
11.10.2005
8
Vampire Hunter D: Bloodlust (2000)
11.10.2005
9
After the Sunset - keikka Bahamalla (2004)
(After the Sunset)
"
erinomaista viihdettä, eikä juonikaan ole niin helposti arvattavissa.
"
11.10.2005
9
Starship Troopers 2: Hero of the Federation (2004)
11.10.2005
7
Mantsurian kandidaatti (2004)
(The Manchurian Candidate)
11.10.2005
9
Bats (1999)
11.10.2005
9
Valamiesten ratkaisu (1997)
(12 Angry Men)
11.10.2005
9
Star Trek: Nemesis (2002)
"
ihan tyylikäs. itse en ole sarjaa aiemmin juurikaan seurannut, joten en myöskään odottanut mitään erikoisempaa tältä.
"
11.10.2005
8
Ballistic (2002)
(Ballistic: Ecks vs. Sever)
"
ihan hyvää viihdettä mielestäni. ehkei mitään sen kummempaa, mutta eihän se olisi jos kaikki leffat olisivat sellaisia että ne tajuaa vasta xx:nen katsomiskerran jälkeen. välillä sitä kaipaa juuri tällaista sopivaa ajanviihdettä / toimintaa. ja toiminta oli omasta mielestäni ihan kohtuullista :)
"
11.10.2005
8
Dungeons & Dragons 2 (2005)
(Dungeons & Dragons: Wrath of the Dragon God)
"
ihan mainiota ajanviihdettä. tosin olisin kaivannut vähän enemmän tuhovoimaa, ei näyttänyt kovin hyvältä kun äijät vaan lentelee mutta rakennuksille ei käy mitään. leffa tunnetaan myös nimellä "dungeon: The Elemental Might" tai vaihtoehtoisesti "sequel" mutta nämähän toki käyvät imdb:stäkin selville.
"
11.10.2005
8
H.G Wellsin Aikakone (1960)
(H.G. Wells' The Time Machine)
11.09.2005
9
Returner (2002)
(Ritânâ)
11.09.2005
8
Valamiehet (2003)
(Runaway Jury)
11.09.2005
10
1 ...
17
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute