Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
D-Cell
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän D-Cell arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Scarface - Arpinaama (1983)
(Scarface)
19.01.2005
7
Oldboy (2003)
(Oldeuboi)
19.01.2005
10
Voi veljet, missä lienet? (2000)
(O Brother, Where Art Thou?)
19.01.2005
5
Illallinen yhdelle (1963)
(Der 90. Geburtstag oder Dinner for One)
19.01.2005
9
Jin-Roh: The Wolf Brigade (1998)
(Jin-Rô)
19.01.2005
6
Kummisetä (1972)
(The Godfather)
19.01.2005
9
Bean - äärimmäinen katastrofielokuva (1997)
(Bean)
19.01.2005
7
Spider-Man - Hämähäkkimies (2002)
(Spider-Man)
19.01.2005
7
Terminator 3: Koneiden kapina (2003)
(Terminator 3: Rise of the Machines)
19.01.2005
6
Puuta, heinää ja muutama vesiperä (1998)
(Lock, Stock and Two Smoking Barrels)
15.10.2004
9
Kummeli Stories (1995)
15.10.2004
10
Lilja 4-ever (2002)
15.10.2004
8
Tulikärpästen hauta (1988)
(Hotaru no haka)
15.10.2004
7
Huuliharppukostaja (1968)
(C'era una volta il West)
15.10.2004
8
Hyvät, pahat ja rumat (1966)
(Il buono, il brutto, il cattivo)
15.10.2004
9
Kristuksen kärsimyskertomus (2004)
(The Passion of the Christ)
15.10.2004
7
Shaun, kuolleiden kunkku (2004)
(Shaun of the Dead)
"
Hillittömän hauska ja tyylikäs elokuva.
"
15.10.2004
9
Virus (1999)
09.07.2004
4
Villi sydän (1990)
(Wild at Heart)
01.06.2004
6
Irreversible - syntiset (2002)
(Irréversible)
24.05.2004
9
1 ...
14
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute