Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
o2k
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän o2k arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Portit auki! (1986)
(Tobira o akete)
"
Ihan menevä oldskool anime :) Mielenkiintoinen juoni...
"
29.08.2006
6
Down by Law (1986)
"
Mahtava elokuva. Upeasti kuvattu, hidastempoinen mutta erittäin mukaansatempaava... Yksinkertaisesti vaan toimii :)
"
08.07.2006
9
American Beauty (1999)
"
Ennakko-odotukset tämä lunasti puhtaasti, paljon tätä onkin kehuttu. Hauska juoni...
"
30.05.2006
8
8½ (1963)
"
Upeasti ohjattu, mukavan sekava juoni (ainakin näennäisesti :)) ja hyviä näyttelijäsuorituksia...
"
13.05.2006
9
Vaaleanpunainen pantteri iskee jälleen (1976)
(The Pink Panther Strikes Again)
"
Sellers loisti jälleen... Erittäin hauska leffa.
"
10.05.2006
8
Vaaleanpunainen pantteri (1963)
(The Pink Panther)
"
Erittäin hauska pätkä... Sellersiä saa nauraa koko ajan :)
"
03.04.2006
8
Dogville (2003)
"
Todella ainutlaatuinen elokuva... Nicole Kidman on silmiähivelevän kaunis tässä :)
"
21.03.2006
9
Breakdown - sieppaus erämaassa (1997)
(Breakdown)
"
Suorastaan kutkuttavan jännittävä pätkä... Kurt Russell vetää ihan hyvän roolin.
"
20.02.2006
8
Seitsemän seinähullua sankaria (1999)
(Mystery Men)
"
Aika mielenkiintoinen näyttelijäkaarti tämmöseks elokuvaks. Sai tässä hieman nauraa.
"
20.02.2006
6
Tyttö Pariisista (2001)
(Une hirondelle a fait le printemps)
"
Mukavan leppoisa pätkä... Naispääosan näyttelijässä kyllä silmä lepäsi, wow :)
"
08.12.2005
7
Sympathy for Mr. Vengeance (2002)
(Boksuneun naui geot)
"
Upeasti kuvattu ja hyvä tarina. Kyllä minä sen vihreätukkaisen päähenkilön puolella olin loppuun asti...
"
21.11.2005
9
Kuka hukutti Monan? (2000)
(Drowning Mona)
"
Erinomainen näyttelijäkaarti ja ihan kiva juoni. Käytettiin niin pirusti flashbackeja.
"
17.11.2005
7
Pimeyden armeija (1993)
(Army of Darkness)
"
Älyttömän hyvä splatstick-komedia :)
"
10.11.2005
8
The Others (2001)
07.11.2005
6
Seitsemän (1995)
(Se7en)
"
Upea elokuva. Shoren musiikki on todella tunnelmallista. Loppukohtaus on mielestäni yksi parhaimpia ikinä. Brad Pitt esittää kyllä hienosti siinä kun käy ilmi mitä paketissa on... Aina tuossa lopussa sydän pomppii kurkussa jännityksestä. Tämä on ehdottomasti yksi niistä 90-luvun jo klassikoiksi muodostuneista elokuvista.
"
02.11.2005
10
Prinsessa Mononoke (1997)
(Mononoke-hime)
"
Erittäin kaunista... Upeat musiikit ja tarinakin on hyvä.
"
24.10.2005
9
Yojimbo - onnensoturi (1961)
(Yojimbo)
"
Hieno samurai-pätkä... Mifune vetää kovan roolin niinkuin aina ja musat toimii myös :)
"
20.10.2005
8
Mulholland Drive (2001)
"
Erinomaisen tunnelmallinen ja omaperäinen elokuva. Nyt kun tämän neljännen kerran katsoin, niin huomasin että tämä on paras katsoa semmosena kuin mitä se on, eikä edes yritä miettiä väkisin kaikkia kiemuroita... (Vieläkin tämä vaan sekoittaa pään... mutta tuntui ainakin siltä, että loppupuolella hypittiin ajassa edestakaisin hyvin ahkerasti:)
"
12.10.2005
9
Joen asunto (1996)
(Joe's Apartment)
"
Camp-henkinen kohtuu (paikoitellen erittäinkin) hauska komedia.
"
06.10.2005
5
Fisher King (1991)
"
Hieno elokuva, mutta hieman turhan pitkä. Alku (n. 1œh :)) oli mielestäni juuri elokuvan parasta antia. Erinomaisia näyttelijäsuorituksia.
"
04.10.2005
8
1 ...
7
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute