Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Cärbä
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän Cärbä arvostelut aikajärjestyksessä
Elokuva
Katsottu
Arvosana
Blade (1998)
30.08.2016
6
Deadpool (2016)
"
Vuoden paras komedia, helposti.
"
14.02.2016
10
John Wick (2014)
"
Keanu on huono vaikka voissa paistais (paitsi Lake House 10/10). Leffa on "hyvä", eli aika aivoton action 90-luvun tyyliin. Lisää tätä.
"
21.03.2015
9
Ghost Rider - aaveajaja (2007)
(Ghost Rider)
"
Aivan hirvittävä raiskaus hahmolle, joka olisi vaan voinut painaa turpia rullalle 90 minuuttia.
"
18.06.2014
2
Prinsessan ryöstö (1987)
(The Princess Bride)
18.06.2014
8
Ring (1998)
(Ringu)
18.06.2014
6
Uutisankkuri 2: Legenda jatkuu (2013)
(Anchorman 2: The Legend Continues)
08.05.2014
6
Räyhä-Ralf (2012)
(Wreck-It Ralph)
08.05.2014
8
Crank 2: High Voltage (2009)
(Crank: High Voltage)
08.05.2014
6
RoboCop (2014)
"
Liian pitkä ja hämmentävä elokuva. Logiikka pettää monessa paikassa ja todella paljon. Toimintaa on vähän, eikä se ole kovinkaan erikoista. Draamaa on paljon ja se on täyttä kuraa. Juonta on jonkinverran ja se kusee totaalisesti.
"
08.05.2014
3
Zorron merkki (1940)
(The Mark of Zorro)
08.05.2014
8
Hannu ja Kerttu: Noitajahti (2013)
(Hansel & Gretel: Witch Hunters)
"
Huono, mutta ei tarpeeksi huono ollakseen hyvä.
"
21.02.2014
2
Lego elokuva (2014)
(The Lego Movie)
"
Ei mitenkään järkyttävän älykästä huumoria mihinkään suuntaan, hyviä yksittäisiä oivalluksia. Legoja ja sen mukanaan tuomaa älyttömyyttä. Englanniksi puhutussa versiossa ainakin mahtavat ääninäyttelijät.
"
21.02.2014
8
Olympos on valloitettu (2013)
(Olympus Has Fallen)
"
Aineksia on mutta jotenkin kusee. Toimintaleffoista ei pitäisi logiikkaa liian syvällisesti kaivella, mutta jenkkien johto ei tässä leffassa loista. Tosin mikäs kiire kun ydinohjusten itsetuhonapissa on viiden minuutin ajastin.
"
06.07.2013
6
Juoppohullun päiväkirja (2012)
"
Aivan vitun hirvittävä tekele. Suomifilmi ei petä.
"
09.01.2013
1
Django Unchained (2012)
"
Pitkä ja tylsä. Ylinäyteltyä tarantino-paskaa, hauska KKK kohtaus, pari hienoa gore-efektia loppuräiskinnöissä.
"
09.01.2013
5
Rare Exports (2010)
02.11.2012
7
Pekko ja massahurmaaja (1995)
02.11.2012
4
Bloodsport - viimeiseen asti (1988)
(Bloodsport)
02.11.2012
8
The Legend of Drunken Master (1994)
(Jui kuen II)
02.11.2012
8
1 ...
23
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute