Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Viimeksi kommentoidut elokuvat
Kärsimys ja kunnia (2019)
(Dolor y gloria)
visit0r
: "
Sujuvaa draamaa Almodóvarilta. Karismaattiset näyttelijät. Penelope se ei vanhene sitten millään.
" (8)
Daavid ja Batseba (1951)
(David and Bathsheba)
ansi
: "
Ihan mukiinmenevää oman aikakautensa mukaista ihmissuhdedraamaa raamatullisilla mausteilla. Eli taiteellisia vapauksia alkuperäiskäsikirjoitukseen oli otettu.
" (6)
Nokia Mobile: Matkapuhelimen tarina (2017)
ansi
: "
Entisten nokialaisten muisteloita. Ihan kivoja ainakin sellaiselle joka itsekin joskus oli kuvioissa mukana. Mutta suurempiin kysymyksiin niin kuin esimerkiksi MIKSI kävi niin kuin kävi, tämäkään dokumentti ei vastaa.
" (6)
Frozen Out (2021)
lisko
: "
Frozen out on kuvauksensa mukaan elokuvamuotoinen kirje ulkomaille muuttaneen ohjaajan kotimaahan jääneelle pikkusiskolle. Ohjaaja reflektoi kertojan äänellä muuttonsa syitä ja onnistuu välittämään melankolian ja kaipuun tunteen myös katsojalle. Kylmän kauniit lumiset maisemat ovat yksinkertaisen ...
" (8)
Billy the Kid kohtaa Draculan (1966)
(Billy the Kid Versus Dracula)
Ephief
: "
Ei tää nyt niin huono ollut. Tavallaan ymmärrän "kulttistatuksen", mutta toisaalta, tämä on vain länkkäri vähän fantastisilla elementeillä. Nojoo, huonoa näyttelemistä eikä muutenkaan kerronta mitään elokuvan juhlaa ollut, mutta kuitenkin kaikkiaan ihan viihdyttävä.
" (3)
Fisherman's Friends (2019)
Polite
: "
Sympaattinen ja simppeli.
" (7)
Paradise City (2019)
visit0r
: "
Piristävä matalan budjetin film-noir-fiilistely. Succession-tyylisiä mädäntyneitä henkilöhahmoja.
" (8)
Kirottu 3: Paholaisen vallassa (2021)
(The Conjuring: The Devil Made Me Do It)
visit0r
: "
Astetta laadukkaampaa hätkäyttelykauhua.
" (6)
Eden (2020)
visit0r
: "
Aivan hyvä riparileffa. Ehkä ainoa näkemäni sellainen?
" (6)
Täältä tullaan, elämä! (1980)
visit0r
: "
Yksi aukko suomileffasivistyksessäni tilkitty. Söpön Kati Outisen ensimmäinen rooli oli hauska nähdä elämänkertansa kuuntelun lomassa. Inhorealistinen leffa Neuvosto-Suomen kolhoista lähiömaisemista varmasti aiheutti keskustelua aikanaan jo pelkästään alkukohtauksensa myötä. Leffa oli suurelta osin ...
" (7)
1
... 9
10
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Viimeisimmät elokuvalisäykset
69: The Saga of Danny Hernandez (2020)
Kylmäverisesti Truman Capote (2019)
(The Capote Tapes)
Helmut Newton: Naisten kuvaaja (2020)
(Helmut Newton: The Bad and the Beautiful)
Mariupolis 2 (2022)
Mariupolis (2016)
Maya, tiikerin tarina (2020)
(Maya)
Paluu (2018)
(Ben is Back)
Boiling Point (2021)
A Score to Settle (2019)
ZZ Top: That Little Ol' Band from Texas (2019)
1
... 4 ...
10
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute