Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Viimeksi kommentoidut elokuvat
The Nice Guys (2016)
visit0r
: "
Hauskaa läppää, tohelointia ja paukuttelua. Ei mitään niin erikoista, että ymmärtäisin hiukan paremman IMDb-arvosanan. Nimekkäät näyttelijät?
" (6)
Rebel Moon - Part Two: The Scargiver (2024)
jugetzu
: "
Hidastuksia viljanniitosta ja puinnista. Paidaton Tarzan, olkihattuinen robotti ja Taneli Mäkelä.
" (4)
Dyyni: Osa kaksi (2024)
(Dune: Part Two)
Ephief
: "
Olipas tasapaksu. Tuntui, että paljon oli pitänyt kirjoista saada mahdutettua mukaan, ja siksi pituus oli vähän venähtänyt ja kerrontakin kärsi. Toisaalta, laadukas ohjaus on laadukasta ja kyllä tämän mielellään katsoi, varsinkin, kun elokuva oli audiovisuaalisesti upea.
" (6)
Kyllä isä osaa -elokuva (2024)
lisko
: "
Nostalgiaa 30 vuoden takaa Elokuvan dialogi on kirjoitettu tv-sarjan tyyliä mukaillen toistelevaksi, joka näin vuosikymmenten jälkeen töksähtää korvaan jonkin verran. Vitsejä oli kuitenkin päivitetty tähänkin päivään, ja toisaalta lama-ajan huumori sopii hyvin tämän päivän säästö- ja ...
" (4)
Past Lives (2023)
sizzler
: "
Kaunis, inhimillinen ja samaistuttava tarina. Tässä ei ollut mielestäni mitään ylimääräistä ja näyttelijät kantoivat hienoilla suorituksillaan tarinaa eteenpäin. Tämä herkisti!
" (9)
Pilvilinna (1970)
Ephief
: "
Jännä kotimainen elokuva. Paikoin jopa absurdismiin vivahtava kokonaisuus, joka ei ole varsinaisesti hyvä, mutta katsomiskokemuksena mielenkiintoinen.
" (4)
The Greatest Night in Pop (2024)
visit0r
: "
Aah kasari.
" (7)
The Killer (2023)
visit0r
: "
Kyllähän tämän katseli, mutta jokseenkin vaisu. Elokuva nojasi liikaa kertojan sisäiseen ääneen, jonka sisältö ei tarjonnut riittävän kiinnostavaa näkökulmaa tai ajateltavaa. Ehkä vaatisi sarjakuvan tuntemista.
" (6)
Trade Tattoo (1937)
lisko
: "
Se mikä vuonna 1937 meni kokeellisesta lyhytanimaatiosta, olisi sopinut mainiosti 60 vuotta myöhemmin demopartyjen demokompoihin. Trackmon lailla musiikki antaa esitykselle tahdin ja levottomat, eri tyylejä sekoittavat visuaalit täydentävät kokemuksen. Viimeisen silauksen antavat suuraakkosin ...
" (6)
Illusions funambulesques (1903)
lisko
: "
Georges Méliès oli taikuri ja elokuvaohjaaja ja osasi teknisten innovaatioidensa avulla yhdistää nämä kaksi taiteen lajia yhdeksi. Tässä spektaakkelissa Méliès tekee taikatemppuja henkeäsalpaavalla tahdilla, mutta jonkinlaista punaista lankaa jää kaipaamaan hassuttelun lisäksi.
" (6)
1 ...
10
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Viimeisimmät elokuvalisäykset
69: The Saga of Danny Hernandez (2020)
Kylmäverisesti Truman Capote (2019)
(The Capote Tapes)
Helmut Newton: Naisten kuvaaja (2020)
(Helmut Newton: The Bad and the Beautiful)
Mariupolis 2 (2022)
Mariupolis (2016)
Maya, tiikerin tarina (2020)
(Maya)
Paluu (2018)
(Ben is Back)
Boiling Point (2021)
A Score to Settle (2019)
ZZ Top: That Little Ol' Band from Texas (2019)
1
... 4 ...
10
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute