Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Viimeksi kommentoidut elokuvat
Isoäitini (1929)
(Chemi bebia)
Ephief
: "
Huikea elokuva huikean Cleaning Womenin säestämänä Sodankylän elokuvajuhlien isossa teltassa. Eipä voisi parempaa olla.
" (9)
Ad Astra (2019)
Ephief
: "
Sehän oli kiva "pienen budjetin" scifi-elokuva (lainausmerkeissä, koska rahaa oli selvästi käytetty, mutta tekijöille oli silti jätetty riittävästi valtuuksia). Hyvä tunnelma ja rauhallinen kerronta. Paikoin jopa unenomainen; toisaalta motiivit ja henkilöhahmot jäivät etäisiksi, kohdentamattomiksi ...
" (7)
Hikinen iltapäivä (1975)
(Dog Day Afternoon)
visit0r
: "
Kieltämättä nämä vanhemmat leffat voivat yllättää hitaalla temmollaan ja vaativat vähän kestävyyttä. Oikein hyvä leffa silti. Legendaarisen päänäyttelijän kannattelema, aikanaan varmasti paljon puhetta herättänyt tositarina.
" (8)
Navalny (2022)
visit0r
: "
Toivoa antava elokuva. Kaduille siellä, saatana!
" (8)
...ja täältä pesee (1974)
(...altrimenti ci arrabbiamo!)
Toukka
: "
Varsin mukava Terence Hill Bud Spencer -parivaljakon elokuva. Juttu on tehty mukavasti kieliposkessa. Löyhä juoni saa toimia tekosyynä joukkotappeluille, joita on useita. Hahmot ovat hölmöjä ja meininki muutenkin sopivan hupsua. Rikas värimaailma tukee leffan mielettömyyttä, alleviivaa tämän olevan ...
" (7)
Erämaan kutsu (2020)
(The Call of the Wild)
Polite
: "
Sympaattinen cgi-päivitetty disneymäinen eläintarina on ihan katseltava elokuva. Hieman ehkä hakee kohdeyleisöään, koska ilman muutamaa väkivaltaista kohtausta sopisi (parhaiten?) perheen pienimmillekin. Elokuvan sentimentaalisuus ei tällä kertaa uponnut vaan jäi ulkokultaiseksi.
" (6)
Kärsimys ja kunnia (2019)
(Dolor y gloria)
visit0r
: "
Sujuvaa draamaa Almodóvarilta. Karismaattiset näyttelijät. Penelope se ei vanhene sitten millään.
" (8)
Daavid ja Batseba (1951)
(David and Bathsheba)
ansi
: "
Ihan mukiinmenevää oman aikakautensa mukaista ihmissuhdedraamaa raamatullisilla mausteilla. Eli taiteellisia vapauksia alkuperäiskäsikirjoitukseen oli otettu.
" (6)
Nokia Mobile: Matkapuhelimen tarina (2017)
ansi
: "
Entisten nokialaisten muisteloita. Ihan kivoja ainakin sellaiselle joka itsekin joskus oli kuvioissa mukana. Mutta suurempiin kysymyksiin niin kuin esimerkiksi MIKSI kävi niin kuin kävi, tämäkään dokumentti ei vastaa.
" (6)
Frozen Out (2021)
lisko
: "
Frozen out on kuvauksensa mukaan elokuvamuotoinen kirje ulkomaille muuttaneen ohjaajan kotimaahan jääneelle pikkusiskolle. Ohjaaja reflektoi kertojan äänellä muuttonsa syitä ja onnistuu välittämään melankolian ja kaipuun tunteen myös katsojalle. Kylmän kauniit lumiset maisemat ovat yksinkertaisen ...
" (8)
1
... 8 ...
10
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Viimeisimmät elokuvalisäykset
American Fiction (2023)
The Boys in the Boat (2023)
Maboroshi (2023)
(Alice to Therese no Maboroshi Kôjô)
Never Rarely Sometimes Always (2020)
Phil Lynott - kun olen poissa (2020)
(Songs for While I'm Away)
Crock of Gold: Shane MacGowan (2020)
(Crock of Gold: A Few Rounds with Shane MacGowan)
Rossellinit (2020)
(The Rossellinis)
The Cave (2019)
Mörkyli (2009)
(The Gruffalo)
Tupakkahuone (2006)
1
... 9
10
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute