Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Viimeksi kommentoidut elokuvat
Warrior (2011)
visit0r
: "
Nimenomaan lopun lievän kiusallinen kornius tiputti tämän MMA-Rockyn arvostustani.
" (7)
Suomen hauskin mies (2018)
visit0r
: "
Tämä oli aivan hyvä ajoittaista lievää kökköilyä lukuunottamatta. Aika vähän näistä häpeällisistä vankileiriajoistamme on leffoja tehty. Taisi Suomen paras räppärimieskin vilahtaa sivuroolissa.
" (7)
Resident Evil: Welcome to Raccoon City (2021)
jugetzu
: "
Olipas se hölömö. Vanhat oli hyviä! Ja Milla kyllä pitäisi olla jos on Resident Evil!
" (4)
The Little Things (2021)
Polite
: "
Muuten kelpo draama-trilleri, mutta alkupuoliskon tyylikkyyttä hieman nakertaa kliseinen copper-dialogi.
" (7)
Annette (2021)
Ephief
: "
Melkein kolmas musikaali, jolle musikaalien vihaaja antaa 10 pistettä, mutta ei sitten ihan kuitenkaan. Huikea ja vaikuttava kokemus, joka kannattaa katsoa elokuvateatterissa. Ei kannata tietää elokuvasta mitään ennen sen näkemistä.
" (9)
Synkin hetki (2017)
(Darkest Hour)
visit0r
: "
Paras näkemäni Churchill-leffa tähän mennessä. Tuoreehko Dunkirk-elokuva antoi taustaa.
" (8)
U - July 22 (2018)
(Utøya 22. juli)
visit0r
: "
Karmea tunnelmaelokuva hirveästä tapahtumasta naapurimaassa. Ja herra ritari nyt pyrkimässä ehdonalaiseen.
" (8)
Baby Jane (2019)
visit0r
: "
Aliarvostettu elokuva. Yllätyin heikkojen arvostelujen jälkeen positiivisesti. Loppuratkaisu vähän tökkäsi, mutta menetteli. Näyttelijäsuoritukset aivan hyviä. En ymmärrä 3 tai 4.5 arvosanalla mäisikijöitä, kyseessä saattaa olla vähemmistökammoa tai Sofi-vihaa.
" (6)
Viisi vuodenaikaa (2003)
(Bom Yeoareum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom)
visit0r
: "
Hieno kontrasti edellisenä päivänä katsotulle adrenaliinivimmaiselle Nobody-turpaanmätölle. Harmi, että tuli katseltua tämä pienestä mökkitelkusta. Viimeisen päälle viilatut kuvat olisivat ehdottomasti vaatineet isompaa kuvapinta-alaa.
" (8)
Nobody (2021)
visit0r
: "
Vuoden bad ass-leffa.
" (8)
1
... 10
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Viimeisimmät elokuvalisäykset
Verhottu Napoli (2017)
(Napoli velata)
Le village de Namo - Panorama pris d'une chaise à porteurs (1900)
Me at the Zoo (2005)
Rose Hobart (1936)
Calamity Jane (2024)
Eläinten veri (1949)
(Le sang des bêtes)
Salainen agentti vanhainkodissa (2020)
(El agente topo)
Satujen satu (1979)
(Skazka skazok)
A Song of Love (1950)
(Un chant d'amour)
Ohjus (2024)
1
... 9
10
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute