Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Viimeksi kommentoidut elokuvat
Resident Evil: Welcome to Raccoon City (2021)
jugetzu
: "
Olipas se hölömö. Vanhat oli hyviä! Ja Milla kyllä pitäisi olla jos on Resident Evil!
" (4)
The Little Things (2021)
Polite
: "
Muuten kelpo draama-trilleri, mutta alkupuoliskon tyylikkyyttä hieman nakertaa kliseinen copper-dialogi.
" (7)
Annette (2021)
Ephief
: "
Melkein kolmas musikaali, jolle musikaalien vihaaja antaa 10 pistettä, mutta ei sitten ihan kuitenkaan. Huikea ja vaikuttava kokemus, joka kannattaa katsoa elokuvateatterissa. Ei kannata tietää elokuvasta mitään ennen sen näkemistä.
" (9)
Synkin hetki (2017)
(Darkest Hour)
visit0r
: "
Paras näkemäni Churchill-leffa tähän mennessä. Tuoreehko Dunkirk-elokuva antoi taustaa.
" (8)
U - July 22 (2018)
(Utøya 22. juli)
visit0r
: "
Karmea tunnelmaelokuva hirveästä tapahtumasta naapurimaassa. Ja herra ritari nyt pyrkimässä ehdonalaiseen.
" (8)
Baby Jane (2019)
visit0r
: "
Aliarvostettu elokuva. Yllätyin heikkojen arvostelujen jälkeen positiivisesti. Loppuratkaisu vähän tökkäsi, mutta menetteli. Näyttelijäsuoritukset aivan hyviä. En ymmärrä 3 tai 4.5 arvosanalla mäisikijöitä, kyseessä saattaa olla vähemmistökammoa tai Sofi-vihaa.
" (6)
Viisi vuodenaikaa (2003)
(Bom Yeoareum Gaeul Gyeoul Geurigo Bom)
visit0r
: "
Hieno kontrasti edellisenä päivänä katsotulle adrenaliinivimmaiselle Nobody-turpaanmätölle. Harmi, että tuli katseltua tämä pienestä mökkitelkusta. Viimeisen päälle viilatut kuvat olisivat ehdottomasti vaatineet isompaa kuvapinta-alaa.
" (8)
Nobody (2021)
visit0r
: "
Vuoden bad ass-leffa.
" (8)
The Room (2003)
lisko
: "
Tommy Wiseaun käsikirjoittama, ohjaama ja tähdittämä The Room on kulttielokuva. Elokuva on noussut kulttuuri-ilmiöksi, ja sen kömpelöstä dialogista ja salaperäisestä ohjaaja-käsikirjoittajasta tehtaillaan meemejä. Tommy Wiseauta on verrattu osuvasti modernin ajan Ed Woodiksi, yhdistäväthän molempia ...
" (1)
Soul - sielun syövereissä (2020)
(Soul)
visit0r
: "
Ehkä paras Pixar tähän mennessä. Kaunis toteutus tottakai ja sanomallinen tarina. Sopivasti huumoria ja jazzia.
" (8)
1
... 10
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Viimeisimmät elokuvalisäykset
Dream Scenario (2023)
Tuuli meitä kuljettaa (1999)
(Bad ma ra khahad bord)
Michael Monroe -dokumenttielokuva (2023)
Fatal Games (1984)
Peter Falk vastaan Columbo (2019)
(Peter Falk versus Columbo)
Rakas äitini (2022)
(L'immensità)
Madame Web (2024)
There Is No I in Threesome (2021)
Putoamisen anatomia (2023)
(Anatomie d'une chute)
Häivähdys purppuraa (2023)
(The Color Purple)
1
... 8 ...
10
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute