Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Viimeksi kommentoidut elokuvat
Official Secrets (2019)
visit0r
: "
Terveellinen muistutus tähän maailmanaikaan parin vuosikymmenen takaisista tapahtumista.
" (8)
Elvis (2022)
visit0r
: "
Alun tiktok-kersojen nollakeskittymiskyvylle soveltuva hektinen leikkaus säikäytti - tätäkö nämä seuraavat lähes 3h sitten on kärsittävä? Tämän puumeriukon aivot olisivat vallan uupuneet moisesta tykityksestä. Onneksi rytmi rauhoittui ja loppuelokuvasta kuoriutui oikein mainio ja kuningasta ...
" (8)
Isä (2020)
(The Father)
visit0r
: "
Erittäin ansaittu päänäyttelijäoscar tuli tästä. Hieno kuvaus julmasta sairaudesta.
" (9)
High Life (2018)
Ephief
: "
Äh, no joo. Onhan se scifiä, eli lähtökohtaisesti parempaa kuin mikään muu, mutta kuitenkin jää vajaaksi. Extra-piste "uudenlaisesta" toteutuksesta, joka kuitenkin on tehty jo paljon paremmin. Epäkrnologia luo omat haasteensa ja rauhellinen kerronta omansa.
" (4)
Isoäitini (1929)
(Chemi bebia)
Ephief
: "
Huikea elokuva huikean Cleaning Womenin säestämänä Sodankylän elokuvajuhlien isossa teltassa. Eipä voisi parempaa olla.
" (9)
Ad Astra (2019)
Ephief
: "
Sehän oli kiva "pienen budjetin" scifi-elokuva (lainausmerkeissä, koska rahaa oli selvästi käytetty, mutta tekijöille oli silti jätetty riittävästi valtuuksia). Hyvä tunnelma ja rauhallinen kerronta. Paikoin jopa unenomainen; toisaalta motiivit ja henkilöhahmot jäivät etäisiksi, kohdentamattomiksi ...
" (7)
Hikinen iltapäivä (1975)
(Dog Day Afternoon)
visit0r
: "
Kieltämättä nämä vanhemmat leffat voivat yllättää hitaalla temmollaan ja vaativat vähän kestävyyttä. Oikein hyvä leffa silti. Legendaarisen päänäyttelijän kannattelema, aikanaan varmasti paljon puhetta herättänyt tositarina.
" (8)
Navalny (2022)
visit0r
: "
Toivoa antava elokuva. Kaduille siellä, saatana!
" (8)
...ja täältä pesee (1974)
(...altrimenti ci arrabbiamo!)
Toukka
: "
Varsin mukava Terence Hill Bud Spencer -parivaljakon elokuva. Juttu on tehty mukavasti kieliposkessa. Löyhä juoni saa toimia tekosyynä joukkotappeluille, joita on useita. Hahmot ovat hölmöjä ja meininki muutenkin sopivan hupsua. Rikas värimaailma tukee leffan mielettömyyttä, alleviivaa tämän olevan ...
" (7)
Erämaan kutsu (2020)
(The Call of the Wild)
Polite
: "
Sympaattinen cgi-päivitetty disneymäinen eläintarina on ihan katseltava elokuva. Hieman ehkä hakee kohdeyleisöään, koska ilman muutamaa väkivaltaista kohtausta sopisi (parhaiten?) perheen pienimmillekin. Elokuvan sentimentaalisuus ei tällä kertaa uponnut vaan jäi ulkokultaiseksi.
" (6)
1
... 8 ...
10
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Viimeisimmät elokuvalisäykset
Koulu maailman laidalla (2019)
(Lunana)
The Mummy’s Hand (1940)
Road House (2024)
Monkey Man (2024)
The Hate U Give (2018)
Veijarikopla ja Dynamiitti-Harry (1982)
(Jönssonligan & DynamitHarry)
Veijarikopla (1981)
(Varn!ng för Jönssonligan)
69: The Saga of Danny Hernandez (2020)
Kylmäverisesti Truman Capote (2019)
(The Capote Tapes)
Helmut Newton: Naisten kuvaaja (2020)
(Helmut Newton: The Bad and the Beautiful)
1
... 3 ...
10
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute