Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Viimeksi kommentoidut elokuvat
Uhka idästä (1990)
(By Dawn's Early Light)
Ephief
: "
Tämähän oli ihan yllättävän hyvä TV-elokuva. Toki budjetti oli pieni ja tuotanto muutenkin paikoin aika hätäisen oloista, mutta pätevät näyttelijät ja kelpo tarina pelastivat paljon. Tämän katsoi ihan mielellään.
" (6)
The Matrix Resurrections (2021)
Ephief
: "
Nostalgia kai myy ja sillee. Tästä ei kylläkään kannata mitään maksaa.
" (2)
Warrior (2011)
visit0r
: "
Nimenomaan lopun lievän kiusallinen kornius tiputti tämän MMA-Rockyn arvostustani.
" (7)
Suomen hauskin mies (2018)
visit0r
: "
Tämä oli aivan hyvä ajoittaista lievää kökköilyä lukuunottamatta. Aika vähän näistä häpeällisistä vankileiriajoistamme on leffoja tehty. Taisi Suomen paras räppärimieskin vilahtaa sivuroolissa.
" (7)
Resident Evil: Welcome to Raccoon City (2021)
jugetzu
: "
Olipas se hölömö. Vanhat oli hyviä! Ja Milla kyllä pitäisi olla jos on Resident Evil!
" (4)
The Little Things (2021)
Polite
: "
Muuten kelpo draama-trilleri, mutta alkupuoliskon tyylikkyyttä hieman nakertaa kliseinen copper-dialogi.
" (7)
Annette (2021)
Ephief
: "
Melkein kolmas musikaali, jolle musikaalien vihaaja antaa 10 pistettä, mutta ei sitten ihan kuitenkaan. Huikea ja vaikuttava kokemus, joka kannattaa katsoa elokuvateatterissa. Ei kannata tietää elokuvasta mitään ennen sen näkemistä.
" (9)
Synkin hetki (2017)
(Darkest Hour)
visit0r
: "
Paras näkemäni Churchill-leffa tähän mennessä. Tuoreehko Dunkirk-elokuva antoi taustaa.
" (8)
U - July 22 (2018)
(Utøya 22. juli)
visit0r
: "
Karmea tunnelmaelokuva hirveästä tapahtumasta naapurimaassa. Ja herra ritari nyt pyrkimässä ehdonalaiseen.
" (8)
Baby Jane (2019)
visit0r
: "
Aliarvostettu elokuva. Yllätyin heikkojen arvostelujen jälkeen positiivisesti. Loppuratkaisu vähän tökkäsi, mutta menetteli. Näyttelijäsuoritukset aivan hyviä. En ymmärrä 3 tai 4.5 arvosanalla mäisikijöitä, kyseessä saattaa olla vähemmistökammoa tai Sofi-vihaa.
" (6)
1
... 10
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Viimeisimmät elokuvalisäykset
The Contractor (2022)
Kyllä isä osaa -elokuva (2024)
Mariupolin tuho (2023)
(20 Days in Mariupol)
Koulu maailman laidalla (2019)
(Lunana)
The Mummy’s Hand (1940)
Road House (2024)
Monkey Man (2024)
The Hate U Give (2018)
Veijarikopla ja Dynamiitti-Harry (1982)
(Jönssonligan & DynamitHarry)
Veijarikopla (1981)
(Varn!ng för Jönssonligan)
1
... 3 ...
10
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute