Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Viimeksi kommentoidut elokuvat
Brawl in Cell Block 99 (2017)
visit0r
: "
Aika... väkivaltainen. Lipsahti splätterin puolelle hiukan odottamatta.
" (6)
Takaa haettu (1998)
(Wrongfully Accused)
lisko
: "
Takaa haettu (Wrongfully Accused) on Leslie Nielsenin tähdittämä toimintaparodia Mies ja alaston ase -elokuvien tyyliin. Kuten arvata saattaa, niin useampi 1990-luvun elokuva ja ilmiö saavat kunnian olla enemmän tai vähemmän onnistuneiden vitsien kohteena. Vaikka elokuvan vitsit eivät sinänsä ...
" (4)
A Chiara (2021)
visit0r
: "
Vähän erilaista perspektiiviä mafiatouhuihin.
" (7)
Omerta 6/12 (2021)
jugetzu
: "
olipas paska elokvua
" (1)
Everything Everywhere All at Once (2022)
visit0r
: "
Ainutlaatuinen ja hulvaton visuaalinen multiversumipläjäys. Hiukan hektisyys jo alkoi näin keski-ikäistä hitaampaan ärsykevirtaan tottunutta loppua kohden väsyttämään, mutta seuraavan sukupolven leffaseuralaiseni tapittivat vieressäni tätä tiktok-tohinaa kuin naulattuina.
" (8)
Tytöt tytöt tytöt (2022)
visit0r
: "
Paras suomalainen "nuorisoleffa" tähän mennessä.
" (8)
Bullet Train (2022)
lisko
: "
Länkkäreistä ja samuraileffoista Tarantino-filtterin läpi vaikutteita hakeva Bullet Train on vauhdikas, väkivaltainen ja hauska junatoimintapätkä Brad Pittin ja kumppaneiden tähdittämänä. Välillä parodiankin tyylikeinoin operoiva elokuva esittelee esimerkiksi Tuomas-veturista elämänfilosofiansa ...
" (6)
Peruna (2020)
visit0r
: "
Lyhytelokuvana olisi toiminut paremmin. Kuitenkin ihan kiva, että vähän erilaisempaa leffaa tehdään ja kokeillaan Suomessakin.
" (6)
Rautakauppias Uuno Turhapuro, presidentin vävy (1978)
Toukka
: "
Jos pari aikaisempaa Uunoa olivat leikillisyydessään sarjan parhaita, niin tämä on kirjaimellisesti vanhojen vitsien toistoa, vielä innotonta ja laiskaa sellaista. Parissa kohdassa saa ihan hymähtää, mutta vanhojen temppujen tylsää toistoa pääasiassa. Mutta muutama idea, kuten uudelleen koottu ...
" (3)
Veden vartija (2022)
visit0r
: "
Varsin onnistunut (ensimmäinen?) vakava sci-fi-dystopia Suomesta. Jostain syystä odotin kökköyksiä (ehkä Star Wreckien tahalliset hassuttelut kummittelivat mielessäni), mutta toteutus olikin ammattimainen visuaalisesti ja näyttelijäsuorituksiltaan.
" (7)
1
... 7 ...
10
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Viimeisimmät elokuvalisäykset
Everybody Wants Some!! (2016)
Bad Boys: Ride or Die (2024)
The Contractor (2022)
Kyllä isä osaa -elokuva (2024)
Mariupolin tuho (2023)
(20 Days in Mariupol)
Koulu maailman laidalla (2019)
(Lunana)
The Mummy’s Hand (1940)
Road House (2024)
Monkey Man (2024)
The Hate U Give (2018)
1
... 4 ...
10
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute