Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Viimeksi kommentoidut elokuvat
Evil Dead Rise (2023)
jugetzu
: "
Odotin parempaa. Kyllä oli Brucen aikaan nämäkin parempia. Katsoi toki tämän.
" (5)
Rumble (2002)
visit0r
: "
Se on se Veljeys.
" (7)
Dyyni (2021)
(Dune)
visit0r
: "
Hieno, mutta "eeppisyys" ei tässä nyt aivan vakuuttanut, vaan haukotutti välillä. Toi mukavia muistoja ala-asteajoilta jolloin tuli vietettyä aikaa sekä kirjojen, että Dune 2-pelin parissa.
" (7)
Get the Gringo (2012)
visit0r
: "
Aivan hyvä veijarimainen toimintaleffa.
" (7)
Triangle of Sadness (2022)
visit0r
: "
Piristävä erikoisuus. Hyvää yritystä yhteiskunnalliseen ajatustenherättelyyn, mikä tarjoillaan ehkä hiukan liiankin naamaan hierottuna.
" (7)
Kuutamosonaatti 2: Kadunlakaisijat (1991)
Ephief
: "
Tämä olikin sitten "hieman" kepeämpi pläjäys. Selvästi enemmän panostettu huumoriin, jotensakin vaihtelevin tuloksin. Alku oli suorastaan loistava, mutta loppua kohden alkoi kohelointi kyllästyttämään.
" (4)
Kuutamosonaatti (1988)
Ephief
: "
Olihan se ihan kelpo kauhupläjäys.
" (6)
The Mule (2018)
Ephief
: "
Mitä Hra Oranssi sanoi.
" (6)
Flammes (1998)
lisko
: "
Patrick Bokanowskin lyhyen animaation vääristyneestä kuvastosta tulee mieleen Chris Cunninghamin ohjaamat musiikkivideot. Ääniraidan toisteisuus ja liikkeiden katkonaisuus luovat yhdessä surrealistisen kauhun tuntua. Lyhyestä animaatio kaunis.
" (9)
Brawl in Cell Block 99 (2017)
visit0r
: "
Aika... väkivaltainen. Lipsahti splätterin puolelle hiukan odottamatta.
" (6)
1
... 6 ...
10
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Viimeisimmät elokuvalisäykset
Saaristotie, meno-paluu (2022)
(Skärgårdsvägen - Tur och retur)
I.S.S. (2023)
The Greatest Night in Pop (2024)
Kiiruna (2023)
(Avgrunden)
Hirmuinen lumipallero (2021)
(The Abominable Snow Baby)
Kreivi (2023)
(El conde)
Trade Tattoo (1937)
Illusions funambulesques (1903)
Damon the Mower (1972)
Les vampires (1915)
1
... 9
10
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute