Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Viimeksi kommentoidut elokuvat
Mallrats - häiriköt (1995)
(Mallrats)
visit0r
: "
Sopivan härskiä sekoilua + Shannen 3
" (7)
Evil Dead Rise (2023)
jugetzu
: "
Odotin parempaa. Kyllä oli Brucen aikaan nämäkin parempia. Katsoi toki tämän.
" (5)
Rumble (2002)
visit0r
: "
Se on se Veljeys.
" (7)
Dyyni (2021)
(Dune)
visit0r
: "
Hieno, mutta "eeppisyys" ei tässä nyt aivan vakuuttanut, vaan haukotutti välillä. Toi mukavia muistoja ala-asteajoilta jolloin tuli vietettyä aikaa sekä kirjojen, että Dune 2-pelin parissa.
" (7)
Get the Gringo (2012)
visit0r
: "
Aivan hyvä veijarimainen toimintaleffa.
" (7)
Triangle of Sadness (2022)
visit0r
: "
Piristävä erikoisuus. Hyvää yritystä yhteiskunnalliseen ajatustenherättelyyn, mikä tarjoillaan ehkä hiukan liiankin naamaan hierottuna.
" (7)
Kuutamosonaatti 2: Kadunlakaisijat (1991)
Ephief
: "
Tämä olikin sitten "hieman" kepeämpi pläjäys. Selvästi enemmän panostettu huumoriin, jotensakin vaihtelevin tuloksin. Alku oli suorastaan loistava, mutta loppua kohden alkoi kohelointi kyllästyttämään.
" (4)
Kuutamosonaatti (1988)
Ephief
: "
Olihan se ihan kelpo kauhupläjäys.
" (6)
The Mule (2018)
Ephief
: "
Mitä Hra Oranssi sanoi.
" (6)
Flammes (1998)
lisko
: "
Patrick Bokanowskin lyhyen animaation vääristyneestä kuvastosta tulee mieleen Chris Cunninghamin ohjaamat musiikkivideot. Ääniraidan toisteisuus ja liikkeiden katkonaisuus luovat yhdessä surrealistisen kauhun tuntua. Lyhyestä animaatio kaunis.
" (9)
1
... 6 ...
10
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Viimeisimmät elokuvalisäykset
Immaculate - tahraton (2024)
(Immaculate)
Respect (2021)
Imaginary (2024)
Wild Search (1989)
(Ban wo chuang tian ya)
Encounter of the Spooky Kind (1980)
(Gui da gui)
Hundreds of Beavers (2022)
Peluri - kuolema on elävien ongelma (2023)
Civil War (2024)
Lumipalloefekti (2023)
Everybody Wants Some!! (2016)
1
... 3 ...
10
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute