Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Viimeksi kommentoidut elokuvat
Oliivipuiden katveessa (1994)
(Zire darakhatan zeyton)
lisko
: "
Koker-trilogian kolmas osa on hidas ja toisteinen elokuva elokuvan tekemisestä. Kiarostami kiinnittää toisteisuudella katsojan huomion pieniin vivahde-eroihin sanojen ja eleiden välillä ja toisaalta käyttää sitä tekosyynä pieniin kulttuurioppitunteihin kohtausten välillä. Trilogian ensimmäisen osan ...
" (10)
Ystävä hädässä (1987)
(Khane-ye doust kodjast?)
lisko
: "
Lasten ja aikuisten maailmat kohtaavat Abbas Kiarostamin Ystävä hädässä -elokuvassa kiinnostavalla tavalla. Koker-kylätrilogian avaavassa teoksessa seurataan koulupoika Ahmedin päivää. Hän huomaa kotona kotitehtäviä tehdessään ottaneensa vahingossa koulutoverinsa Mohamedin tehtävävihon. Opettaja on ...
" (9)
Shaolinin 36. kammio (1978)
(Shao Lin san shi liu fang)
lisko
: "
Shaolinin 36. kammio on buddhalainen kostoelokuva ja treenileffa ilman montaasia. Shaolin-munkkien myyttisiä kung fu -taitoja opetellessa vierähtääkin kolmannes elokuvan kestosta, mutta toisaalta tinkimätön asenne nostaa elokuvan esiin aiheeseen kevyemmin suhtautuvien toimintapätkien joukosta.
" (8)
Nightmare Alley (2021)
visit0r
: "
Hyvä tunnelma ja lopputvistit.
" (8)
Vuosaari (2012)
jouilalask
: "
Synkkää oli.
" (7)
Rebel Moon - Part One: A Child of Fire (2023)
jugetzu
: "
Zackin oma Star Wars josson paidaton Tarzan ja avaruusnatseja.
" (6)
Mummola (2023)
Polite
: "
Täyttä kultaa. Aidoin dialogi mitä suomalaisessa elokuvassa on koskaan tullut vastaan.
" (9)
Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One (2023)
visit0r
: "
Miksi nämä mätkintäleffat ovat nykyään näin tolkuttoman pitkiä? Joka tappelu- ja takaa-ajokohtauksesta puolet pois, niin parempia tulee. Vähän alkoi haiskahtamaan John Wick. Tässä sentään oli korkeanpaikankammoiselle myös kauhua tarjolla.
" (6)
Punttikomedia (2022)
Polite
: "
Ei niin huono, kuin voisi äkkipäätä kuvitella - mutta samaan aikaan melko sisällötön. Huumori ja läpät tuntuvat siltä että ne vetoavat pääosin paljon salikulttuurista tietäviin.
" (4)
Jesus Revolution (2023)
ansi
: "
Taustatiedot elokuvasta olivat todella hatarat kun rouvan kanssa näytössaliin käveltiin. Elokuva osoittautui olevankin mukavaa katsottavaa. Sopivasti draamaa, sopivasti elämän rosoisuuttaa, oikein mukavasti huumoria. Idealismia saattoi välillä olla pikkuisen yläkanttiin, mutta kuten sanottu, ...
" (8)
1
... 4 ...
10
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Viimeisimmät elokuvalisäykset
Kiiruna (2023)
(Avgrunden)
Hirmuinen lumipallero (2021)
(The Abominable Snow Baby)
Kreivi (2023)
(El conde)
Trade Tattoo (1937)
Illusions funambulesques (1903)
Damon the Mower (1972)
Les vampires (1915)
Within Our Gates (1920)
Adieu Philippine (1962)
Tottumiskysymys (2019)
1
... 9
10
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute