Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
jugetzu
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän jugetzu arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Pekko Aikamiespojan poikamiesaika (1993)
1
Austin Powers - agentti joka tuuppasi minua (1999)
(Austin Powers: The Spy Who Shagged Me)
1
Pekko ja massahurmaaja (1995)
1
Pekko ja unissakävelijä (1997)
1
Lara Croft Tomb Raider: Elämän lähde (2003)
(Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life)
1
Pekko ja muukalainen (1996)
1
Yksin kotona 2 - eksynyt New Yorkissa (1992)
(Home Alone 2: Lost in New York)
1
Beethoven (1992)
1
Paluu tulevaisuuteen III (1990)
(Back to the Future Part III)
1
Scream 3 (2000)
1
Kuutamolla (2002)
1
Nunnia ja konnia 2: Lisää säpinää (1993)
(Sister Act 2: Back in the Habit)
1
Uuno Turhapuro menettää muistinsa (1982)
1
Tappajahai 2 (1978)
(Jaws 2)
1
Tappajahain kosto (1987)
(Jaws: The Revenge)
1
Omerta 6/12 (2021)
"
olipas paska elokvua
"
1
Master and Commander: Maailman laidalla (2003)
(Master and Commander: The Far Side of the World)
1
1
... 142
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute