Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
lisko
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän lisko arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Mr. Destiny - kohtalo puuttuu peliin (1990)
(Mr. Destiny)
2
Teit meistä kauniin (2016)
2
Star Trak (1998)
2
Troll 2 (1990)
"
Troll 2 on kauhukalkkuna kasvissyönnin vaaroista, joka amatöörimäisestä toteutuksestaan huolimatta on noussut kulttistatukseen. Ykkösosaan verrattuna kakkonen liikkuu jo varsin syvissä vesissä ja on kaikin puolin kehnompi elokuva, vaikkakin kökköydessään ehkäpä hieman viihdyttävämpi kokemus. Joidenkin mielestä tämä on maailman huonoin leffa, mutta ensikatselun perusteella elokuva ei mielestäni sitä kunniaa ansaitse. Tahattoman huumorin ja huonojen elokuvien ystäville luvassa on puolentoista tunnin verran taattua tavaraa.
"
2
Akallinen mies (1986)
2
The Haunting - paholaistalo (1999)
(The Haunting)
2
Ghosts of Mars (2001)
2
Mortal Kombat (1995)
2
Super Mario Bros. (1993)
2
Anger Sees Red (2004)
2
Levottomat 3 (2004)
2
Jumalan tuomio (1939)
"
Jäykkää ja teatraalista suomalaista melodraamaa katsoessa ei tarvitse liikaa juonenkäänteitä pelätä kohtaavansa. Käsikirjoitus kulkee kuin kiskoilla kohti vääjäämätöntä loppuaan ja toivon kipinää paremmasta ei kannata odottaa. Reilusti ylinäyttevän pääparin, Tauno Palon ja Ansa Ikosen, kemia toimii kuin suomifilmissä kuuluukin ja musiikkikin on surumielistä paatosta lähes alusta loppuun. Vain tosifaneille.
"
2
Octagon - hiljaiset tappajat (1980)
(The Octagon)
"
Chuck Norris tuntee salaisen ninjatekniikan. Lee Van Cleef tuntee Chuck Norrisin esittämän kamppailulajien mestarin, Scott Jamesin. Yllättävän juonivetoinen ninjaelokuva on todella pitkäveteinen tekele, eikä asiaa auta kehnot näyttelijäsuoritukset saati sitten Chuck Norrisin kaiutettu ajatteluääni.
"
2
Transporter 3 (2008)
2
Deadwater (2008)
"
Amerikkalainen uudempi kauhu on harvoin sykähdyttänyt minua, eikä Deadwaterkaan ole poikkeus. Näyttelijät hoitavat hommansa kohtalaisen hyvin, mutta suurimmat ongelmat piilevät käsikirjoituksen ja ohjauksen puolella. Jännitystä ei oikein rakenneta kuljettamalla hahmoja yksitellen vanhan sotalaivan huonosti valaistuilla käytävillä pääpahan tapettavaksi. Deadwaterin kuorta rapsuttaessa alta paljastuu huonosti valaistua tylsää roskaa ja muutama one-lineri. Vain Lance Henriksenin hardcore-faneille.
"
2
Legion (2010)
2
Dobermann (1997)
2
Ninja (2009)
2
69 (1968)
2
The Hottie and the Nottie (2008)
"
Kun Paris Hiltonin tähdittämä romanttinen komedia on kyseessä, eivät odotukset ole automaattisesti katonrajassa. Näistä lähtökohdista Hottie ja Nottie oli lähestulkoon positiivinen yllätys, sillä huonon käsikirjoituksen, ohjauksen ja näyttelijätyön jälkeen ääniraita kuulosti melkeinpä kelvolliselta. Huonompaa elokuvaa metsästävän kannattaa katsoa mieluummin vaikkapa (Parisin leffa myös) Vannomatta Paris (2006).
"
2
1
... 163 ...
168
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute