Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
jarkko
Arvostelut
|
Tilastoja
|
Omat listat
|
Tiedot
Aikajärjestys
|
Arvosanajärjestys
Käyttäjän jarkko arvostelut arvosanajärjestyksessä
Elokuva
Arvosana
Vanilla Sky (2001)
"
Juu no romanttisuus ei tässä niinkään kiehtonut, mutta juoni oli aikas loistava. Ja Tomppa omisti tietenkin.
"
10
Donnie Darko (2001)
"
Siis aivan loistava leffa, vaikka ei ollutkaan minkään hc-tähtien täyttämä. Ehkäpä paras leffa, jonka ikinä olen nähnyt. Katso tämä äläkä siis turhia vaiheile.
"
10
Tokyo Fist (1995)
(Tokyo-ken)
"
Todella hämärä japanilaispätkä. Välillä nauratti ja välillä melkeinpä itketti.
"
10
Bad Taste (1987)
"
No kyllä Jacksonin Peter on leffoja osannut ohjata jo ennen sormusten herroja ja muita... :)
"
10
Minority Report (2002)
"
Hyvä leffa, suurelta osin tietenkin Tom Kruizen ansiota.
"
10
American History X (1998)
"
Tosi hyvä leffa vaikkakin hieman synkeä.
"
9
Samaa verta (1993)
(Bound by Honor)
"
Hyvä leffa juu. Kivoja tämmöset jengimätöt... Aina ollut sydäntä lähellä.
"
9
Blade Runner (1982)
"
Helmeys...
"
9
Hohto (1980)
(The Shining)
"
Nicholsonin Jaska on kyl elementissään tämmöisessä leffassa.
"
9
Meet the Feebles (1989)
9
Taru sormusten herrasta: Sormuksen ritarit (2001)
(The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring)
9
Puuta, heinää ja muutama vesiperä (1998)
(Lock, Stock and Two Smoking Barrels)
9
The Matrix (1999)
"
Hyvä leffa. Jatko-osa oli perseestä tähän verrattuna vaikkei tähän kuulukaan.
"
9
Training Day (2001)
"
Olipahan loistava pätkä, Mukavaa nähdä Denzeli tommosena gangstanakin välillä.
"
9
Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa (1998)
(Fear and Loathing in Las Vegas)
"
Huumeleffat on hauskoja ja tämä vielä erityisen hauska. Ei paljon Johnny Deppiä tunnista tästä leffasta, mutta hyvän roolin vetäisee.
"
9
Cubic (2002)
(Equilibrium)
"
Hyvä leffa oli ilman muuta. Etenkin katana-kohtaukset maistuu meikäläiselle henkilökohtaisesti kohtuuttoman paljon. Ja juoni oli oikein kiva.
"
9
Terminator 2 - tuomion päivä (1991)
(Terminator 2: Judgement Day)
9
Neljä huonetta (1995)
(Four Rooms)
"
Hassunhauskaa matskua Tarantinon tyyliin.
"
9
Face/Off - kahdet kasvot (1997)
(Face/Off)
"
Aikas loistava leffa. Kyllä siitä John Travoltasta sentään jossain leffassa oli johonkin.
"
9
Judge Dredd - tuomari (1995)
(Judge Dredd)
"
Kyl maar on muuten Sylvesterin parhaita leffoja.
"
9
1 ...
3
Elokuvahaku
Hakusana
Lisäehtoja
Lisäehtoja hakuun
Valmistumisvuosi:
-
Tyylilajit:
jokin valituista
kaikki valitut
ei mikään valituista
aikuisten
animaatio
dokumentti
draama
elämänkerta
fantasia
film-noir
historiallinen
kauhu
kokoperheen
komedia
lännenelokuva
lyhytelokuva
musiikki
musikaali
mysteeri
rikos
romantiikka
sci-fi
seikkailu
sota
toiminta
trilleri
urheilu
Etusivu
|
Suositukset
|
Lisää elokuva
|
Arvosteltavaa
|
Kirjaudu sisään
Tilastoja
|
Tietoa palvelusta
|
Käyttöehdot
|
Palaute